Beantwoord

Verzoek om handleiding voor de Zyxel VMG8825-T50 en vraag over foutmelding speciale tekens

• 19 september 2019
  • 2 reacties
  • 507 Bekeken

Graag ontving ik een handleiding voor de zyxel T-50.

Want van T mobile heb ik dat niet gekregen.

Ik heb geprobeerd email-notificatie in te stellen maar krijg bij het invullen van het verificatiewachtwoord de melding

Waarschuwing. Het is onmogelijk om speciale tekens in te voeren.

Heeft iemand een oplossing hiervoor ?
icon

Beste antwoord door brijdec 28 september 2019, 10:30

Ok mischien wel aardig om zelf te reageren op mijn vraag met een oplossing.

Voor de configuratie van een email notificatie heb ik gebruik gemaakt van een gmail adres.
Open gmail in je browser en onder googleaccount, security stel daar eerst de tweetraps-identificatie in.
Vervolgens onder security settings naar de optie Third-party access en daar een password aan maken voor een app. Dit door google gegenereerde password bevat geen bijzondere tekens.
copy en plak dit in de zyxel configuratie van email password n hopla het werkt !
Bekijk origineel

2 reacties

Ok mischien wel aardig om zelf te reageren op mijn vraag met een oplossing.

Voor de configuratie van een email notificatie heb ik gebruik gemaakt van een gmail adres.
Open gmail in je browser en onder googleaccount, security stel daar eerst de tweetraps-identificatie in.
Vervolgens onder security settings naar de optie Third-party access en daar een password aan maken voor een app. Dit door google gegenereerde password bevat geen bijzondere tekens.
copy en plak dit in de zyxel configuratie van email password n hopla het werkt !
Reputatie 6
Badge +7
Hi @brijdec Goed dat je er zelf al achter bent! De handleiding van de modem heb ik toegevoegd als bijlage.

Reageer