Beantwoord

verzonden apparatuur niet ontvangen

• 23 mei 2020
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb mijn apparatuur terug gestuurd maar krijg weer een mail dat de apparatuur niet ontvangen is.

Ik heb contact met de klantenservice gehad.

Mijn vraag is waarom wordt er toch geld afgeschreven? Terwijl ik mijn verzendbewijs door heb gemaild?

Dit gebeurt me nu voor de tweede keer.

Groet, Hazejager

icon

Beste antwoord door Jason 25 mei 2020, 16:58

Hoi @Hazejager, je hebt volkomen gelijk en het is absoluut meer dan terecht dat je dit aankaart hier! Sorry dat we je in de steek hebben gelaten met betrekking tot de apparatuur die jij netjes retour gestuurd hebt.

Het bedrag dat jij onterecht betaald hebt op de vorige factuur, zal op een volgende rekening in mindering worden gebracht. Het restant dat dan overblijft, zal binnen 32 dagen na deze factuur overgemaakt worden op jouw rekening. Houd alsjeblieft wel nog rekening met de maximaal vijf werkdagen transactietijd tussen banken onderling.

Bedankt voor je geduld en medewerking. Als ik iets voor je kan doen, laat het me weten. De Community zit altijd voor je klaar. Voor nu: stay safe en geniet van de prachtige zon deze week! Een goede gezondheid en jou en je geliefden toegewenst! 🌞💪

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hazejager 

Wanneer heb je het apparatuur teruggestuurd en wanneer heb je de brief ontvangen?

Indien je het apparatuur naar het Vianen adres had gestuurd moet het waarschijnlijk nog worden doorgestuurd naar het nieuwe adres Schiphol. Het verwerken van het ontvangen apparatuur kan tot 2 weken duren.

Mocht je het apparatuur al lang geleden terug hebben gestuurd dan kan je dit misschien via Facebook of Twitter aangeven, via de mail kan het best lang duren als er niet om gevraagd werd.

Het bedrag zal je achteraf wel terug krijgen.

Begin mei naar Schiphol, het juiste adres.

Wel vreemd dat dit voor de tweede keer gebeurd in korte tijd.

Terwijl je het verzendbewijs hebt gemaild, wordt toch het geld eerst afgeschreven en moet je nog een keer contact opnemen om het geld terug te krijgen.

Ik ben al vanaf het begin bij T-Mobile, nooit geklaagd. Maar ik vindt het niet netjes. De klantenservice is ook gebonden aan het systeem,dat snap ik.

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Hazejager, je hebt volkomen gelijk en het is absoluut meer dan terecht dat je dit aankaart hier! Sorry dat we je in de steek hebben gelaten met betrekking tot de apparatuur die jij netjes retour gestuurd hebt.

Het bedrag dat jij onterecht betaald hebt op de vorige factuur, zal op een volgende rekening in mindering worden gebracht. Het restant dat dan overblijft, zal binnen 32 dagen na deze factuur overgemaakt worden op jouw rekening. Houd alsjeblieft wel nog rekening met de maximaal vijf werkdagen transactietijd tussen banken onderling.

Bedankt voor je geduld en medewerking. Als ik iets voor je kan doen, laat het me weten. De Community zit altijd voor je klaar. Voor nu: stay safe en geniet van de prachtige zon deze week! Een goede gezondheid en jou en je geliefden toegewenst! 🌞💪

Reageer