Beantwoord

Videoland voucher niet ontvangen

• 24 februari 2021
  • 8 reacties
  • 87 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo, 

Dit jaar heb ik een T-mobile thuis abonnement afgesloten en daarbij zou een Videoland voucher voor een aantal maanden bijzitten. Deze heb ik nog niet ontvangen, kunnen jullie mij daaraan helpen?

icon

Beste antwoord door Jason 4 maart 2021, 08:28

Goedemorgen @Mikaah, ik heb rondgezocht en contact opgenomen met een aantal afdelingen. Je kunt bellen met: 071-2032075 of e-mailen naar: t-mobilepromoties@mconomy.nl. Als jouw abonnement inderdaad binnen de gestelde voorwaarden valt, kun je alsnog de voucher toegekend krijgen. Veel succes en als ik nog iets anders voor je kan doen, let me know. Ik help en denk supergraag mee! 😉

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Mikaah, top dat je hier navraag over doet! Wij hebben je namelijk al een aantal herinneringen verstuurd, maar deze aanvraag moet je dit weekend nog plaatsen. Daarom raad ik je aan om direct een aanvraag te doen op de volgende pagina: GOGOGO Deals Videoland.

Mooi weekend nog gewenst!

Hoi @Cal ,

Er is bij mij geen herinnering binnengekomen hierover vandaar dat ik deze topic heb geopend... De actie is inmiddels verlopen zonder dat ik er gebruik van heb kunnen maken. 

Kan dit op een andere weg opgelost worden dat ik alsnog gebruik kan maken van deze actie?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mikaah, zodra een actie verlopen is, kunnen we deze niet terugdraaien, sorry voor het ongemak. Wat ik wel kan en heel graag wil doen, is nagaan hoe we dit op een andere manier voor je kunnen oppakken. Ik vraag het na bij de juiste afdeling en kom hier dan  zo snel mogelijk op terug! 

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Mikaah, ik heb rondgezocht en contact opgenomen met een aantal afdelingen. Je kunt bellen met: 071-2032075 of e-mailen naar: t-mobilepromoties@mconomy.nl. Als jouw abonnement inderdaad binnen de gestelde voorwaarden valt, kun je alsnog de voucher toegekend krijgen. Veel succes en als ik nog iets anders voor je kan doen, let me know. Ik help en denk supergraag mee! 😉

@Jason 

Bedankt Jason! Goed nieuws. Ik ga contact opnemen. :thumbsup_tone1:

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan en houd je me op de hoogte van het verloop? Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, geef me dan een seintje, dan spring ik meteen in de bres voor je. Stay safe! 💪

@Jason 

Het is nu helemaal gelukt, thanks voor jullie hulp!

Reputatie 7
Badge +7

Dat is super, goed geregeld @Mikaah! Geen dank, daar zijn we voor! 😁👍

Geniet van Videoland en mocht je een beetje op weg geholpen willen worden qua tips, gebruik dan ons Magenta Must-Sees topic voor handige film/serie tips: Magenta Must-Sees.

Een geweldig weekend toegewenst!

Reageer