Beantwoord

Voel me niet serieus genomen

• 8 mei 2017
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Probeer nu al een maand om klant te worden bij T-mobile en je zou zeggen dat jullie blij zouden moeten zijn met een nieuwe klant, echter jullie doen er alles aan om een nieuwe klant te negeren en mij dingen te beloven die jullie toch niet nakomen.... resultaat euhhhh ja goede vraag onbekend?

1. Op 25-04vraag ik mijn internet verbinding aan en krijg keurig een mail thuis. Geholpen door Jean
2. 25-04 ( eind in de middag) opgenomen door Kelsy gevraagd of er eerder geleverd kon worden dan 11-05 zij zij nee sorry dat is dus echt niet mogelijk , ik vertelde haar dat ik vanaf begin mei geen internet meer hebt, maar helaas kon niet ( wat blijkt kan gewoon wel volgens Jeff *** maar dan moet er moeite worden gedaan iets waar mensen bij de klanten service volgens mij geen zin in hebben).
3. 01-05 opgenomen door Joyce , Heb nog geen bevestigingsbrief brief gehad , meneer u moet gewoon afwachten komt allemaal goed, ik snap niet waarom u belt .........ok zal kijken en bel u eind in de middag terug ( zit nog op dat terug belletje te wachten).
4 05-05 (ochtend) opgenomen door Sara weer gevraagd over hoe het zit met mijn bestelling . Hee er is wat verkeerd gegaan wij hebben alles goed gedaan alleen schuld ligt bij KPN ( hahaha ja hoor) sorry sorry heeft te maken met dsn .... etc etc , maar nu komt het goed ik bel u eind in de middag op om u te laten weten wanneer het pakket komt.
Heeeeel toevallig om 13.00. Krijg ik een mailtje over mijn installatie afspraak dat die inderdaad de 11-05 zou zijn en dat 4 a 10 dan ervoor het pakket zou worden geleverd.
Sara had mij overigens beloofd mij terug te bellen maar je raad het al .... niet gebeurd.
07-05 opgenomen door Jeff ***. Heeft dit hele verhaal hierboven bevestigd en onzin verhaal van KPN ook ontkracht (wat ik al wist) pakket was volgens hem al verzonden alleen heee vreemd krijg geen track and tracé bericht klant ..ik dus moet maandag maar even bellen kan nu helaas niks doen is zaterdag, ook Jeff zou kijken en maandag bellen naar 1 of andere dienst om te checken en mijterug te bellen (dit heb ik eerder gehoord.

Conclusie actie moet van mijn kant helaas komen, ik weet helaas nog van niks, heb nog geen internet pakket word totaal niet serieus genomen er worden dingen beloofd die jullie toch niet nakomen en hoor van jullie d hele tijd sorry sorry wat vervelend voor u sorry. Nee een compensatie kan helaas niet want u bent nog niet eens klant kan evt later sorry.

Wil geen sorry maar een oplossing .

Groet van Jeroen

*** Mod edit: Ik heb de achternaam van een collega verwijderd. ^Sander
icon

Beste antwoord door Sander 9 mei 2017, 13:15

Hey Jeroen,

Wat een verhaal! Dat is natuurlijk geen fijne start. Ik kijk het graag voor je na, want ik begrijp het eerlijk gezegd nog niet helemaal. Mag ik je postcode, huisnummer en geboortedatum in een privébericht? Dan loop ik het even na.

Groet, ^Sander
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hey Jeroen,

Wat een verhaal! Dat is natuurlijk geen fijne start. Ik kijk het graag voor je na, want ik begrijp het eerlijk gezegd nog niet helemaal. Mag ik je postcode, huisnummer en geboortedatum in een privébericht? Dan loop ik het even na.

Groet, ^Sander

Reageer