Beantwoord

Voordeel T-Mobile thuis

• 15 november 2017
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Ik denk er hard over om T-Mobile thuis te nemen voor mijn caravan.
Postcodecheck gedaan en het kan (ik heb daar nu KPN)
Nu zou ik natuurlijk graag profiteren van het combi voordeel.
€ 2,50 korting en Fox sport Eredivisie.

Maar het adres van de caravan is anders dan mijn woonadres (waar mijn Mobielcontract is afgesloten)
Is dit op een makkelijke manier op te lossen?
icon

Beste antwoord door Brian 16 november 2017, 17:02

Hi rcwj1963, wauw nooit geweten dat er ook een ISRA-punt in een caravan aangelegd kan worden! 🙂 Het factuuradres wijzigen zoals TAVL aangeeft is een creatieve oplossing maar dit werkt helaas niet. Het makkelijkst is om het adres voor je mobiele abonnement aan te passen als dit een geregisteerd adres is. Je komt dan automatisch in aanmerking voor de korting. Ik pas dit graag voor je aan, stuur mij hiervoor even je 06-nummer, het huidige adres voor Mobiel, het nieuwe adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Werkt het niet door je factuuradres op je huisadres te plaatsen?
Reputatie 6
Badge +7
Hi rcwj1963, wauw nooit geweten dat er ook een ISRA-punt in een caravan aangelegd kan worden! 🙂 Het factuuradres wijzigen zoals TAVL aangeeft is een creatieve oplossing maar dit werkt helaas niet. Het makkelijkst is om het adres voor je mobiele abonnement aan te passen als dit een geregisteerd adres is. Je komt dan automatisch in aanmerking voor de korting. Ik pas dit graag voor je aan, stuur mij hiervoor even je 06-nummer, het huidige adres voor Mobiel, het nieuwe adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht!
He Brian, Dank.
Maar die wijziging kan ik natuurlijk heel makkelijk zelf doen via My.
Net gedaan.
Ja, Isra punt in de caravan. Al jaren en ik ben niet de enige op de camping.
Ga nu mijn bestelling plaatsen via de site. Top.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Brian,

Op sommige campings kan je zelfs glasvezel in de tent krijgen.
Reputatie 6
Badge +7
@rcwj1963 Dat kan zeker, top! Ik heb het meteen nagekeken en je staat nu geregistreerd voor de combi-korting. Zodra je Thuis abonnement van start gaat wordt de korting meteen toegepast! Op dit moment maak je nog gebruik van je 14 dagen bedenktijd, dit betekent dat we op 1 december voor je aan de slag gaan. Je kan ook afstand doen van de bedenktijd, dan kunnen we komende maandag al voor je aan de slag! Als je dit wil laat het dan zeker even weten, dan zet ik je aanmelding direct voor je door!

@Hidden.nld @rcwj1963 Nooit geweten, voor mij was kamperen altijd back to basics en even lekker zonder TV/internet 🙂

Reageer