Beantwoord

Voortijdig contract beeindigen?

• 22 juni 2020
  • 4 reacties
  • 220 Bekeken

Reputatie 1

Hallo T-Mobile,

Even een vraag ter informatie. Ik heb sinds maart een jaarcontract voor T-Mobile Thuis met een glasvezel verbinding.

Nu zit ik te denken om te gaan verhuizen, maar het gebied waarnaar ik mogelijk toe verhuis, word geen glasvezel aangeboden. DSL is geen optie voor mij. Gaat T-Mobile moeilijk doen in het geval dat ik eerder dan het einde van mijn jaarcontract, dat contract wil opzeggen?

Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Jason 22 juni 2020, 15:59

Hoi @expokey, gaaf dat je misschien gaat verhuizen, alvast gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😁

Ondanks het feit dat het oprecht jammer is dat op je nieuwe adres nog geen Glasvezel ligt, ben je zeker vrij om het jaarcontract tussentijds te beëindigen, mits je aan onderstaande voorwaarden voldoet natuurlijk. 

Omeen abonnement binnen jaarcontract te beëindigen hebben wij een verhuisbewijs nodig. Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren wij ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (GBA).

Kun je één van bovenstaande documenten naar ons sturen? Ook kun je meer informatie over verhuizen in dit topic lezen: Ik ga verhuizen, wat nu?. Succes met de verhuizing! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag @expokey,

Je kunt gewoon verzoeken jouw contract te ontbinden. je zal mogelijk wel moeten aantonen dat je verhuist. Ze zullen je een nieuw aanbod doen voor jouw nieuwe woning, maar ook als je dat accepteert, dan zal jouw oude contract ontbonden worden. Dit is namelijk adresgebonden en niet persoonsgebonden.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @expokey, gaaf dat je misschien gaat verhuizen, alvast gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😁

Ondanks het feit dat het oprecht jammer is dat op je nieuwe adres nog geen Glasvezel ligt, ben je zeker vrij om het jaarcontract tussentijds te beëindigen, mits je aan onderstaande voorwaarden voldoet natuurlijk. 

Omeen abonnement binnen jaarcontract te beëindigen hebben wij een verhuisbewijs nodig. Een verhuisbewijs is een officieel document. Het kan een einde verhuurcontract zijn van de verhuurder of een verkoopcontract van een koophuis. Ook kan het een verhuur- of koopovereenkomst zijn van het nieuwe adres. Tenslotte accepteren wij ook een bewijs van inschrijving van de gemeente (GBA).

Kun je één van bovenstaande documenten naar ons sturen? Ook kun je meer informatie over verhuizen in dit topic lezen: Ik ga verhuizen, wat nu?. Succes met de verhuizing! 

Reputatie 1

@TAVL en @Jason, bedankt voor jullie antwoord! Ik weet waar ik aan toe ben :relaxed:

Reputatie 7
Badge +7

Heel graag gedaan! Mochten we je ergens mee kunnen helpen, stuur dan een berichtje. Dan komen we er zo snel mogelijk aan met hulptroepen! 💪😉

Reageer