Beantwoord

Voorwaarden m.b.t. wijzigen diensten T-Mobile Thuis

• 11 december 2017
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Ik heb zojuist mijn abonnement gewijzigd, zodat ik alleen internet afneem bij jullie. In de voorwaarden staat bij artikel 7 dat wijzigingen direct ingaan, maar de klantenservice medewerker gaf aan dat er een maand opzegtermijn is. Dit klopt volgens mij dus niet. Graag de wijziging per direct in laten gaan of aangeven waar in de voorwaarden iets anders staat. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Brian 14 december 2017, 14:58

Hi Dumbell83, ik heb de opzegging van TV en Bellen zojuist per direct voor je doorgezet, deze wordt binnen twee dagen verwerkt en je ontvangt hier een bevestiging van. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
7]
Abonnement heeft een minimale looptijd. Deze vind je terug op het contractsformulier.
Als je je Abonnement wilt opzeggen kan de opzegging pas ingaan op een datum gelegen op- of na het verstrijken van de minimale looptijd. Na de minimale looptijd wordt je Abonnement omgezet in een Abonnement voor onbepaalde tijd. Je Abonnement is dan elk moment opzegbaar. De opzegtermijn is altijd een maand.

Dus inderdaad een maand zoals overal.
7]
Abonnement heeft een minimale looptijd. Deze vind je terug op het contractsformulier.
Als je je Abonnement wilt opzeggen kan de opzegging pas ingaan op een datum gelegen op- of na het verstrijken van de minimale looptijd. Na de minimale looptijd wordt je Abonnement omgezet in een Abonnement voor onbepaalde tijd. Je Abonnement is dan elk moment opzegbaar. De opzegtermijn is altijd een maand.

Dus inderdaad een maand zoals overal.

Dit is echter een wijziging en geen opzegging. Hieronder de voorwaarden:

Art. 7 - Wijziging in de overeenkomst door jou
7.1 T-Mobile Thuis staat het toe dat jij een aantal wijzigingen in de dienst(en), te weten de internetdienst, telefoniedienst en/of televisiedienst, die jij van T-Mobile Thuis afneemt, aanbrengt gedurende de looptijd van je overeenkomst, te weten:
a. Het aanpassen van je internetdienst door te kiezen voor een andere op jouw adres beschikbare internetsnelheid op hetzelfde netwerk. Let op! Het is niet mogelijk om de internetdienst geheel uit te zetten.
b. Het aan- en uitzetten van de telefoniedienst, dan wel het aanpassen daarvan.
c. Het aan- en uitzetten van je televisiedienst, dan al dan niet aanvullen met het buitenshuis kijken van TV Anywhere en/of TV pakketten
7.2 Als je gebruik wenst te maken van de mogelijkheid om de dienst(en) te wijzigen, is dit uitsluitend mogelijk tegen de op dat moment geldende tarieven en tariefstructuren voor die dienst(en). Je betaalt pas voor een dienst als deze actief is.
7.3 Een dienst wijzigen kan alleen zoals deze op dat moment wordt aangeboden en indien deze op jouw (woon)adres beschikbaar is.
7.4 Door de dienst(en) te wijzigen kan jouw recht op eventuele kortingsregelingen komen te vervallen.
7.5 Je kan de dienst(en) direct, toch maximaal één keer per maand wijzigen. De wijziging gaat per direct in, tenzij in deze algemene voorwaarden anders wordt aangegeven.
7.6 Let op! Door het aan- of uitzetten van de dienst(en), dan wel het aanpassen daarvan, kunnen mogelijke kortingsregelingen die op jouw overeenkomst van toepassing zijn, mogelijk komen te vervallen.
Reputatie 7
Badge +20
Staat er inderdaad. Dan kan alleen de moderator je hierbij helpen.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Dumbell83, ik heb de opzegging van TV en Bellen zojuist per direct voor je doorgezet, deze wordt binnen twee dagen verwerkt en je ontvangt hier een bevestiging van. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
De wijziging is nog steeds niet correct afgehandeld. Ik heb alles rustig afgewacht, maar de correcties kloppen niet. Ik heb op 23 maart een e-mail gestuurd met het hele verhaal, maar daar heb ik tot op heden nog geen antwoord op gehad. Inmiddels heb ik ook opgezegd en zie ik dit graag opgelost worden voor het einde van mijn contract. Anders zal ik de laatste betaling moeten storneren.
Reputatie 6
Badge +7
Hi Dumbell83, ik heb het helemaal voor je uitgezocht en je hebt inderdaad nog een bedrag te goed! Ik heb de te veel betaalde kosten voor 11 december tot en met 11 januari zojuist voor je vergoed en dit bedrag wordt meegenomen op je factuur van juni! Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer