Beantwoord

Voorwaarden T-Mobile Thuis

• 19 januari 2018
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Kan iemand mij helpen a.u.b
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 19 januari 2018, 09:10

Hallo Mojgan,

Ja het wil wel eens gebeuren dat de verwachtingen van de klant dan wat een monteur bij de installatie doet. Bij de installatie door een monteur vanaf het modem de mee geleverde kabel gelegd van 15 meter naar de TV. Indien het mogelijk is zet de monteur deze vast. Als je wil dat de monteur dit voor je doet dan worden er extra kosten in rekening gebracht welke direct aan de monteur voldaan moeten worden. Zie ook de installatie door monteur pagina.

Net zoals de aansluiting van gas, licht, water, Telefoon, en kabel is de bewoner zelf aansprakelijk voor de kabels en/of leidingen.

Net als de wasmachine door coolblue gratis word aangesloten mits de afvoer water een stroom aanwezig zijn.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik had problemen met tv Internet aansluiting in huis met kpn toen ben ik overgestapt naar T-Mobile met valse beloftes van T-Mobile dat er twee vaste aansluiting zou geplaatst worden in huis er is geen enkele vasteaansluiting is geplaatst ik heb nu green tv amper Internet ik bel T-Mobile ik word van kastje naar de muur gestuurd uiteindelijk ze zeggen dat ze niks doen ik zet al een maand met gebakken peren :evil: :evil: :evil: en ik moet betalen een jaar lang als ik zou beëindigen.
En er is geen mogelijkheid om met een verantwoordelijke te bereiken.

Is er een oplossing hiervoor?
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Mojgan,

Ja het wil wel eens gebeuren dat de verwachtingen van de klant dan wat een monteur bij de installatie doet. Bij de installatie door een monteur vanaf het modem de mee geleverde kabel gelegd van 15 meter naar de TV. Indien het mogelijk is zet de monteur deze vast. Als je wil dat de monteur dit voor je doet dan worden er extra kosten in rekening gebracht welke direct aan de monteur voldaan moeten worden. Zie ook de installatie door monteur pagina.

Net zoals de aansluiting van gas, licht, water, Telefoon, en kabel is de bewoner zelf aansprakelijk voor de kabels en/of leidingen.

Net als de wasmachine door coolblue gratis word aangesloten mits de afvoer water een stroom aanwezig zijn.
Dan is het klanten binnen op basis van valse beloftes want ik had het al duidelijk aangegeven wat de problemen zijn en zij hebben mij verzekerd zelfs voor twee vaste aansluiting kostenloos.
En het voorbeeld van jou is niet van toepassing hier plus je hebt de mogelijkheid om producten te retourneren als je niet tevreden bent maar bij T-Mobile je moet het heler jaar betalen om van ze af te kunnen ondanks dat je geen gebruik kan maken van de diensten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mojgan,

Je moet een goede wifi verbinding hebben op de verdieping van het modem en een verdieping er onder of boven. Informatie over de WiFi service
Ik was er niet bij toen je het contact bent aan gegaan dus kan niet oordelen over wat er gezegd is.

Voor het leveren van Diensten geld een bedenk tijd van 14 dagen vanaf het moment dat je het contract bent aan gegaan. Het klopt dat een Wasmachine een product is waarbij de bedenktijd in gaat op het moment van leveren.

Bedenktijd bij het leveren van een dienst is 14 dagen na het ondertekenen. (dus voor het leveren)
Bedenktijd bij het leveren van een product via internet is 14 dagen na leveren.
Bedenktijd bij een dienst of product in een winkel is er niet.

Neem je bij een nieuw abonnement een nieuwe telefoon via internet dan heb je 14 dagen bedenktijd op het toestel maar niet op de dienst.
Doe je dit in een winkel dan geld deze bedenktijd niet.

Ook is er geen bedenktijd als je iets op maat laat maken. bijvoorbeeld je naam laten graveren in je toestel.
Je kan alles over de bedenktijd terugvinden op de website van Consuwijzer

Ik hoop dat je er uit komt met T-Mobile, mocht je er niet uit komen dan kan je ook contact opnemen met de geschillencommissie

Reageer