Beantwoord

Vorig klantencontact is niet geregistreerd/doorgezet

  • 15 februari 2018
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Sinds afgelopen zaterdag doet ons glasvezel het niet. Dit zou doorgegeven worden naar de technische dienst, die vanaf maandag pas weer werkt. Dit kon 5 werkdagen duren.
Nu blijkt vandaag dat dit nooit doorgestuurd is. Bij telefonisch contact blijkt dat we nu weer 5 werkdagen kunnen gaan wachten.
Ik vind het onverklaarbaar en erg waardeloos dat T-Mobile zo met haar klanten om gaat.
Ik hoop dat jullie iets kunnen en willen doen om dit sneller op te lossen.
icon

Beste antwoord door Sander 19 februari 2018, 16:28

Hoi GuidoTT,



Een storing is er om opgelost te worden en dat wil ik dan ook graag voor je doen! Ik heb hiervoor jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht nodig. Dan ga ik op onderzoek uit en kijk of ik nog iets kan bespoedigen voor je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi GuidoTT,

Een storing is er om opgelost te worden en dat wil ik dan ook graag voor je doen! Ik heb hiervoor jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht nodig. Dan ga ik op onderzoek uit en kijk of ik nog iets kan bespoedigen voor je!

Reageer