Beantwoord

[Vraag] Contact met de klantenservice

• 12 september 2019
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

Hallo,

Vanwege een afstand tot een telefoon kan ik helaas geen telefonisch contact met T-Mobile Thuis klantenservice nemen.

Op t-mobile zie ik wel dat er andere mogelijkheden geboden om contact te krijgen met T-Mobile Thuis klantenservice, waaronder:
  • Facebook
  • Twitter
  • Chat via t-mobile - wat een chatbot is en die geen specifieke vragen kan beantwoorden
Facebook of twitter gebruik ik niet voor gevoelige informatie.

Het bovenstaand in ogenschouw nemend. hoe kan ik in mijn situatie - waar telefonisch contact geen optie is - toch contact met T-Mobile Thuis klantenservice nemen?
icon

Beste antwoord door Brian 19 september 2019, 12:03

Hi @smiley6666, je noemt hier 4 mogelijkheden op waar je bij alle 4 er voor kiest om er geen gebruik van te maken, dan wordt het natuurlijk wel wat lastig 😉 Maar gelukkig hebben we nog een vijfde optie en dit is hier via de Community! Wat kan ik voor je betekenen?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @smiley6666, je noemt hier 4 mogelijkheden op waar je bij alle 4 er voor kiest om er geen gebruik van te maken, dan wordt het natuurlijk wel wat lastig 😉 Maar gelukkig hebben we nog een vijfde optie en dit is hier via de Community! Wat kan ik voor je betekenen?
Hi Brain,

Dank voor je informatieve antwoord.

Het klopt inderdaad dat jullie 5 mogelijkheden bieden om contact met jullie op te nemen.

2 van 5 mogelijkheden via bedrijven die het niet zo nou nemen met de gegevens en privacy van hun klanten, dus hoe kan je verwachten jullie klanten deze mogelijkheden serieus kunnen nemen.
1 van de mogelijkheid is om te chatten met een bot. Dit kan handig zijn, maar wanneer alle opties doorlopen zijn wordt je vriendelijk geadviseerd om de volgende optie te proberen;
Bellen; zoals je in het vorige heb kunnen lezen, kan ik vanwege een spraak beperking helaas niet bellen.

Twee weken geleden heb ik een dsl abbo bij jullie afgesloten en dit is zowel per mail als per post bevestigd.

In het mailtje staat dat ik een account aan kan maken zodat ik bij thuis t-mobile in kan loggen en dit heb ik ook gedaan.

Echter krijg ik bij het inloggen de volgende foutmelding: "De combinatie van e-mailadres en wachtwoord is niet bekend."

Meerdere keren heb ik het wachtwoord veranderd, zonder succes.

Hoe nu verder?
Reputatie 3
Badge +2
Hi @smiley6666, bedankt voor je reactie! Geen zorgen, wanneer je via Facebook of Twitter contact met ons opneemt, kun je ons een privé bericht sturen. Wanneer je via deze weg je gegevens doorstuurt, zijn deze gegevens altijd veilig. Het chatten gaat niet met een bot. Uiteindelijk krijg je een echte live medewerker te spreken. Máár, via deze weg helpen we je natuurlijk ook graag!

Ik heb er zojuist voor gezorgd dat je een e-mail krijgt. Met deze e-mail kun je het wachtwoord resetten, en hierna gelijk inloggen. Laat je het mij weten of dit gelukt is? Zo niet, ga ik verder voor je aan de slag!