Beantwoord

Vraag over rekeningen T-Mobile Thuis

• 25 mei 2018
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Goedendag,

Ik stel een vraag namens mijn moeder die heeft bij jullie t mobile thuis. Onlangs is mijn vader overleden en doe ik nu haar administratie. Ik zag bij haar bankgegevens dat ze peer maand rond de 55 euro betaald en voor de afgelopen maand opeens rond de 150 euro kunt u mij uitleggen hoe dat mogelijk is.
Hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,
Marco Rietkerk
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 mei 2018, 23:30

Hoi Marco, welkom terug op het klantenforum.

Allereerst gecondoleerd.

Vervelend dat de rekening zo hoog uitvalt. Als medeklant kan ik niet meekijken, maar je wel wijzen op My T-Mobile Thuis. Daar kun je de rekening downloaden. :)

Op deze pagina staat informatie over het activeren van My T-Mobile Thuis (of het aanmaken van een nieuw wachtwoord).

Laat je weten of je daarmee geholpen bent? Anders kan een T-Mobile Moderator je verder helpen. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Marco, welkom terug op het klantenforum.

Allereerst gecondoleerd.

Vervelend dat de rekening zo hoog uitvalt. Als medeklant kan ik niet meekijken, maar je wel wijzen op My T-Mobile Thuis. Daar kun je de rekening downloaden. :)

Op deze pagina staat informatie over het activeren van My T-Mobile Thuis (of het aanmaken van een nieuw wachtwoord).

Laat je weten of je daarmee geholpen bent? Anders kan een T-Mobile Moderator je verder helpen. 🙂

Reageer