Beantwoord

Waar blijft mijn T-Mobile Thuis Klantvoordeel?

• 23 mei 2019
  • 1 reactie
  • 281 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Top Poster
  • 51 reacties
Goedemiddag,

Onlangs heb ik een T-Mobile Thuis alles-in-één abonnement afgesloten. Dit abonnement is afgelopen maandag 20 mei ingegaan. Ik heb die dag internet, telefoon en tv aangesloten en alles werkt, behalve dat ik nog wacht op het T-Mobile Thuis klantvoordeel. Zonder dit klantvoordeel mis ik extra korting op mijn unlimited abonnement en ook de korting op mijn thuis alles-in-één abonnement, omdat verhoging van de internetsnelheid niet mogelijk is op mijn adres. Ook zou ik maandelijks tegoed krijgen voor extra tv zenderpakketten. Sinds het klantvoordeel is aangevraagd, wacht ik al vier dagen op de verwerking van de aanvraag. Het klantvoordeel proces blijft dus de hele tijd hangen bij stap 2. Kan iemand mij vertellen hoe lang het nog gaat duren voordat ik ben toegevoegd aan het klantvoordeel bij stap 3 en ik werkelijk van alle voordelen kan gaan genieten?
icon

Beste antwoord door Brian 24 mei 2019, 11:01

Hi @Ed520, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Er lijkt inderdaad iets mis te gaan met ons systeem waardoor sommige aanmeldingen voor Klantvoordeel blijven 'hangen'. Onze knappe koppen zijn al hard aan het werk met een oplossing en hopelijk is het snel verholpen. Excuses voor de vertraging!

Omdat je dit bericht ook in een ander topic hebt gepost met meer reacties sluit ik dit topic, zo houden we alles op één plek.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @Ed520, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Er lijkt inderdaad iets mis te gaan met ons systeem waardoor sommige aanmeldingen voor Klantvoordeel blijven 'hangen'. Onze knappe koppen zijn al hard aan het werk met een oplossing en hopelijk is het snel verholpen. Excuses voor de vertraging!

Omdat je dit bericht ook in een ander topic hebt gepost met meer reacties sluit ik dit topic, zo houden we alles op één plek.