Beantwoord

Waar is het tabje Overstapservice?

  • 22 november 2017
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik heb gekozen voor de latere installatie datum (maand na nu) zodat jullie de overstap zouden regelen.

Ik moet hiervoor wel wat doorgeven van mijn oude provider via het tabblad Overstappen In "My T-mobile Thuis". Helaas is deze knop nergens te vinden. Is er een andere manier hoe jullie de overstap kunnen regelen voor mij?
icon

Beste antwoord door Brian 27 november 2017, 13:58

Hi mennodam, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Er lijkt iets niet helemaal goed te zijn gegaan met je aanmelding, we hebben namelijk geen overstapverzoek ontvangen. Maar geen zorgen, ik kan de overstap alsnog voor je aanmelden als dit voor komende woensdag gebeurt! Is jouw huidige provider KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online, NLE of PlinQ? Laat mij dan even weten via een privébericht wie je huidige provider is, wat jouw klantnummer bij deze provider is en op welke naam dit contract staat, dan voer ik de overstap voor je door!



Maak je gebruik van een andere provider? Dan is deze niet aangesloten bij de overstapservice en zal je jouw contract zelf op moeten zeggen. Maar ook hierin zijn we jou graag van dienst en we hebben al een opzegformulier voor je gemaakt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi mennodam, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Er lijkt iets niet helemaal goed te zijn gegaan met je aanmelding, we hebben namelijk geen overstapverzoek ontvangen. Maar geen zorgen, ik kan de overstap alsnog voor je aanmelden als dit voor komende woensdag gebeurt! Is jouw huidige provider KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online, NLE of PlinQ? Laat mij dan even weten via een privébericht wie je huidige provider is, wat jouw klantnummer bij deze provider is en op welke naam dit contract staat, dan voer ik de overstap voor je door!

Maak je gebruik van een andere provider? Dan is deze niet aangesloten bij de overstapservice en zal je jouw contract zelf op moeten zeggen. Maar ook hierin zijn we jou graag van dienst en we hebben al een opzegformulier voor je gemaakt!

Reageer