Beantwoord

Waar kan ik klacht indienen! Modem niet geleverd.

• 11 juli 2017
  • 9 reacties
  • 332 Bekeken

Ik wacht al anderhalve week op een nieuw modem, maar nog steeds niet ontvangen. Ik heb al een aantal keer gebeld, iedere keer moest ik mijn verhaal opnieuw vertellen wat erg vervelend is. Vervolgens wordt er verteld dat het binnen '5werkdagen' geleverd wordt. Na de eerste 5werkdagen had ik gebeld en gevraagd waar mijn nieuwe modem blijft en dan krijg ik te horen dat ik mijn pakket aan de deur geweigerd heb. Wat is dit voor een flauwekul, weigeren terwijl ik het juist nodig heb? Die dag was ik niet thuis, ik ga niet 5dagen thuis zitten wachten en de datum+tijdstip voor het bezorgen kunnen ze ook niet aangeven We gaan nu al richting de tweede week, zonder internet terwijl ik er gewoon voor betaal.
icon

Beste antwoord door Sander 12 juli 2017, 11:24

Bedankt voor de gegevens! Ik zie dat de melding op 2 juli is binnengekomen dat het modem niet goed werkte. Het kan zijn dat de bezorger de melding 'geweigerd' heeft toegevoegd, terwijl er sprake was van 'niemand thuis'. Hoe dan ook, we hebben zojuist het modem opnieuw verstuurd. Deze zal dus opnieuw aangeboden worden. Houd dus de bezorger in de gaten! :)

Je hoeft uiteraard niet te betalen voor de periode dat het niet werkt. Zodra je het modem ontvangen hebt en je kunt weer gebruik maken van de diensten, neem dan nog even contact op. Dan zorgen we ervoor dat de periode dat het niet gewerkt heeft, gecorrigeerd wordt op je rekening. Dat vinden we niet meer dan terecht!
Bekijk origineel

9 reacties

Correctie: derde week
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @F.Memouhou,

Dat klinkt zeker niet best! Ik ga dan ook snel eens navraag doen. Ik kijk graag of ik iets in gang kan zetten voor je. Dan heb ik wel je postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer nodig in een privébericht. Dan houd ik je op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de gegevens! Ik zie dat de melding op 2 juli is binnengekomen dat het modem niet goed werkte. Het kan zijn dat de bezorger de melding 'geweigerd' heeft toegevoegd, terwijl er sprake was van 'niemand thuis'. Hoe dan ook, we hebben zojuist het modem opnieuw verstuurd. Deze zal dus opnieuw aangeboden worden. Houd dus de bezorger in de gaten! :)

Je hoeft uiteraard niet te betalen voor de periode dat het niet werkt. Zodra je het modem ontvangen hebt en je kunt weer gebruik maken van de diensten, neem dan nog even contact op. Dan zorgen we ervoor dat de periode dat het niet gewerkt heeft, gecorrigeerd wordt op je rekening. Dat vinden we niet meer dan terecht!
Bedankt, ik hoop nu na 3keer te horen gekregen dat het modem opnieuw verstuurd wordt, dit ook zo is. Ik zal zeker contact opnemen om het te laten corrigeren op mijn rekening.

Wat ik weet is dat het binnen 5werkdagen geleverd wordt, maar wat nou als ik weer niet thuis ben ivm werk?
Reputatie 7
Badge +6
Hey F.Memouhu,

Als je niet thuis bent, wordt het pakket bij een buur afgeleverd. Als dat niet lukt, dan wordt het afgeleverd bij een ophaallocatie. Aan onze kant zie ik dat er iets is afgerond, maar ik hoor graag van jou hoe het er nu voor staat. Heb je een update?
Hi Sander,

Graag zou ik willen weten wat er is afgerond?
Ik heb nog geen pakket ontvangen...
Reputatie 7
Badge +6
Ik ben het even nagelopen. Ik zie dat wij het pakket bij de bezorger hebben aangeboden. Ik verwacht dat het pakketje dus niet lang meer op zich laat wachten!
Hi Sander,

Mijn pakket heb ik eindelijk mogen ontvangen.
Jij bedankt! Dit noem ik pas good service!
Reputatie 7
Badge +6
Yes! Dat is pas goed nieuws! Jij bedankt voor de update. Heel fijn om te horen dat het allemaal goed is verlopen. Mocht je nog hulp nodig hebben met het installeren, dan hoor ik en het forum het graag!

😃

Reageer