Beantwoord

Waarom is de serviceafdeling van T-Mobile zo klantonvriendelijk?

• 17 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

Ongeveer 7 weken ben ik nu bezig om een contract met T-Mobile aan te gaan. En ik moet eerlijk zeggen dat bijna iedereen die ik heb gesproken heel vriendelijk doet.

Maar uiteindelijk blijkt nu na 7 weken dat de vriendelijkheid allemaal NEP is. Meerdere keren, hoor ik na soms wel een uur aan de telefoon; “Nu is het echt opgelost, hoor! Mijn collega had wat fout gedaan, maar ik weet het wel” Alleen blijkt dan dat het niet zo is en is die persoon dus net zo slim(niet dus) als zijn collega.

Op zich ook niet zo erg, maar ik ben zelf degene die er dan weer achteraan moet gaan. Dan moet ik heel het verhaal weer uitleggen. Zeer irritant is dat er dan daarna nog een check gedaan wordt of ik het wel echt ben. Irritant omdat ik zoveel informatie geef dat het onmogelijk is dat dit door een ander wordt gedaan. En ik snap dat je regels moet volgen maar je snapt toch ook wel dat ik het echt ben als ik jou heel het dossier vertel???

Dus, als je echt zo vriendelijk bent en graag iemand wilt helpen, dan zorg je toch dat het probleem alsnog opgelost wordt? Dan denk je niet, bekijk het verder, maar, als je de hoorn erop gooit. Maar dit gebeurd dus wel.

Is er iemand bij T-mobile die wel echt iemand wilt helpen en daar ook moeite voor doet?

En ja, ook in deze mail kun je lezen dat ik geïrriteerd ben. Hopelijk is er iemand die mij wel kan helpen.

icon

Beste antwoord door zeergeirriteerd 22 oktober 2020, 10:01

Het helpt dus wel om hier een topic aan te maken en een vraag te stellen. Inmiddels ben ik benadert door T-Mobile en zijn mijn problemen opgelost. 

Jammer dat ik als nieuwe klant zover moet gaan dat ik hier iets moet plaatsen zodat het opgelost wordt. We hebben het in heel de wereld nodig dat mensen elkaar wat beter helpen in deze vreemde tijden. En als je als klant ergens voor betaald zou het vanzelfsprekend moeten zijn.

Nu vooruit kijken!

Bekijk origineel

4 reacties

Hier nog 1 die al 6 mnd naar beloftes luistert en er niks van komt n steeds weer hetzelfde als je belt wat uren duurt en je dan iemand aan de lijn krijgt die zeer onbekwaam zijn en in mijn topic precies zo zelfs zo erg dat ze je liever dood hebben dan dat ze iets op lost en als je zo als nu bij jouw reageert dan krijg ik op mijn topic te horen dat ik deze mensen moet respecteren nou respect verdien je als je het probleem op lost en ze zijn inderdaad er onbeschoft!!!! Het zijn net kleuters als je de waarheid zegt zijn deze onprofessionele mensen op hun teentjes getrapt.

Succes

Vriendelijk zijn dat helpt niet, dat bewijzen ze zelf bij T-Mobile…..Ik was in het begin ook vriendelijk, moest er zelfs om lachen dat ik uren met een medewerker had gesproken zonder dat het hielp. 

En als ik nu aan het begin van een gesprek zeg dat ik vriendelijk dat ik geïrriteerd bent doordat het al zolang duurt. Zeggen ze netjes dat ze het begrijpen, zonder dat ze het menen….Want na 2 minuten beginnen ze weer met irriteren en NIET met oplossen!

Blijkbaar hebben ze een hekel aan hun werk...

AMEN 

Het helpt dus wel om hier een topic aan te maken en een vraag te stellen. Inmiddels ben ik benadert door T-Mobile en zijn mijn problemen opgelost. 

Jammer dat ik als nieuwe klant zover moet gaan dat ik hier iets moet plaatsen zodat het opgelost wordt. We hebben het in heel de wereld nodig dat mensen elkaar wat beter helpen in deze vreemde tijden. En als je als klant ergens voor betaald zou het vanzelfsprekend moeten zijn.

Nu vooruit kijken!

Reageer