Beantwoord

Waarom is de storingsdienst geen 24/24 7/7 bereikbaar?

  • 2 maart 2017
  • 2 reacties
  • 273 Bekeken

Aangezien er in de storing topics niet ingegaan wordt op de bereikbaarheid en deze op slot gaan maar een nieuw topic opgestart.

Waarom kan je als klant de storingsdienst niet 24/24 7/7 bereiken? Ik ga er van uit dat er bij de technische dienst toch een permanentie is.

Iwein
icon

Beste antwoord door Hajar 2 maart 2017, 12:57

Hi Iwein,

De kantenservice is van 7:00-22:00 bereikbaar. Op zondag zijn wij bereikbaar van 9:00-18:00. Heb of vermoed jij een storing, dan kun je twee plaatsen checken. Voor een kleinere storing kun je in My T-Mobile Thuis kijken: My Storingen. Is er een groter issue , dan kun je hier alle updates volgen over een mogelijke T-Mobile Thuis storing: Is er een storing bij T-Mobile Thuis?

Om het Forum overzichtelijk te houden willen wij graag alle reacties die over dit onderwerp gaan in een topic houden. Het is niet de bedoeling dat je steeds een nieuw topic aanmaakt over hetzelfde onderwerp dat gaat namelijk tegen de huisregels in en wordt gezien als spam. Ik zal daarom dit topic sluiten. Verdere vragen kun je in het storingstopic stellen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Iwein,

De kantenservice is van 7:00-22:00 bereikbaar. Op zondag zijn wij bereikbaar van 9:00-18:00. Heb of vermoed jij een storing, dan kun je twee plaatsen checken. Voor een kleinere storing kun je in My T-Mobile Thuis kijken: My Storingen. Is er een groter issue , dan kun je hier alle updates volgen over een mogelijke T-Mobile Thuis storing: Is er een storing bij T-Mobile Thuis?

Om het Forum overzichtelijk te houden willen wij graag alle reacties die over dit onderwerp gaan in een topic houden. Het is niet de bedoeling dat je steeds een nieuw topic aanmaakt over hetzelfde onderwerp dat gaat namelijk tegen de huisregels in en wordt gezien als spam. Ik zal daarom dit topic sluiten. Verdere vragen kun je in het storingstopic stellen.
Aangezien er in de storing topics niet ingegaan wordt op de bereikbaarheid en deze op slot gaan maar een nieuw topic opgestart.

Waarom kan je als klant de storingsdienst niet 24/24 7/7 bereiken? Ik ga er van uit dat er bij de technische dienst toch een permanentie is.

Iwein


Ook raar dat sinds de storing begon de tv een aantal keren begon te spelen om daarna plots weer te kappen