Beantwoord

waarom is terugsturen een issue voor t-mobile

• 12 juni 2019
  • 5 reacties
  • 336 Bekeken

Hallo,

een aantal weken geleden heb ik men Interactieve TV Box terug gestuurd.
hierna kreeg ik een brief dat ik dit niet gedaan zou hebben, ik dus bellen naar de helpdesk
was geen probleem, modem goed ontvangen en zou verwerkt worden.
weken later weer een brief, Interactieve TV Box niet terug gestuurd, ik weer bellen.
mooi verhaal over 2 systemen en vertraging maar modem is binnen maar moest nog verder verwerkt worden..
paar weken later een brief met melding dat als ik nu niet terug stuur ik een rekening krijg voor dat ...... ding.
ik weer bellen, komt helemaal goed bla bla ze maken een memo hier over.
en nu is de factuur 90 euro hoger wegens niet terug sturen van Interactieve TV Box dat ik dus wel gedaan heb, bij helpdesk gecheckt is en ook in het “systeem” staat als binnen.

Ik heb geen zin om te gaan betalen voor iets wat teruggestuurd is, hoe kan dit opgelost worden want kennelijk is bellen naar helpdesk niet de juiste oplossing.
ik heb eerder een topic gelezen met exact het zelfde maar kan hem zo snel niet vinden.

Hoop dat jullie dit op kunnen lossen, na tig keer bellen met de helpdesk heb ik er wat minder vertrouwen in hopelijk helpt dit wel 😞
icon

Beste antwoord door Glassertje 13 juni 2019, 22:12

@Moet he nu zo moeilijk aha duidelijk. Hier is een speciaal topic voor. Je kan in dit topic een reactie plaatsen. Ik adviseer je een scan van je ontvangbewijs te maken en bij te voegen, zodat de T-Mobile medewerker dit kan afhandelen.

Succes.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Kijk de waarde van die boxen die je als klant terug stuurt omdat je een vervangende krijgt zo als onlangs bij de omwisseling van de Amino 140 is gewoon weg 0,00€ of nog minder.
De provider wil echter niet dat deze gaan zwerven in het circuit (marktplaats) kijk er niet vreemd van op dat ze gewoon worden vernietigd of onklaar gemaakt.

natuurlijk hoort je provider welke het ook maar is de kwestie netjes af te handelen.
Hoi Bemu,

volgens mij heb je het niet goed begrepen, Tmobile heeft de tv ontvanger allang terug en zo staat het ook in hun systeem.
alleen gaan ze vrolijk door met sturen van de rekening voor iets dat dus allang bij hun terug is.
Reputatie 6
Badge +3
Je hebt het erover dat je een interactieve tv box hebt terug gestuurd en de klantenservice zegt het modem ontvangen te hebben. Is dat een typfout of gaat het inderdaad over 2 verschillende apparaten?

Bij het inleveren van je apparatuur bij PostNL heb je een ontvangstbewijs gekregen. Als je die nog hebt dan is er voor jou niks aan de hand omdat je bewijs hebt dat je het terug gestuurd hebt. Je kan ook via dat track en trace nummer zien of je spullen zijn afgeleverd.

Toen ik mijn apparatuur terug stuurde, kreeg ik een mail met bevestiging wat er terug gestuurd was. Heb je die niet gehad?
De postNL bon heb ik nog en pakket is bij Tmobile aangekomen.
Tmobile zelf zegt ook dat het goed is aangekomen.
het betreft 1 Interactieve TV Box omdat ik het tv deel gestopt heb.
modem enz is gewoon nog in gebruik enz enz

Heb geen ,ail gekregen dat er wat ontvangen is door Tmobile maar dus wel via helpdesk
Reputatie 6
Badge +3
@Moet he nu zo moeilijk aha duidelijk. Hier is een speciaal topic voor. Je kan in dit topic een reactie plaatsen. Ik adviseer je een scan van je ontvangbewijs te maken en bij te voegen, zodat de T-Mobile medewerker dit kan afhandelen.

Succes.