Vraag

Wachten op tweede lijn

  • 8 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

Waarom duurt het zo lang voordat de tweede lijn actie onderneemt.
ik heb een recorder die het niet doet en mijn internet verbinding ligt er al een aantal dagen uit. Duidelijk dat er een verbindings probleem is. WAN led brand continue ROOD.
lijkt mij dat zonder internet ook het probleem met de recorder niet aangepakt kan worden.

3 reacties

Reputatie 2
Beste Klant,

Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt.

Het is momenteel erg druk. Daardoor duurt het langer dan je van ons gewend bent.


Vooral de laatste zin is bijzonder omdat het altijd lang duurt.
Reputatie 7
Badge +7
Hi @PietvanDijk ik geef je graga meer duidelijkheid! We gaan een monteur bij je langs sturen en onze monteursdienst neem contact met je op om hier een afspraak voor te maken! Daarnaast heeft mijn collega ook al een nieuwe TV Box opgestuurd (dit was nog voordat het internet probleem ook bekend was). We gaan dus voor je aan de slag!
Dank, de afspraak is gemaakt.

Reageer