Beantwoord

Wachttijden helpdesk T-mobile Thuis

• 3 juni 2019
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

dit moet me toch even van het hart

op 1 juni jl. gebeld, na een wachttijd van 23 minuten heb ik de moed opgegeven

op 3 juni weer gebeld, na een wachttijd van 16 minuten de moed maar weer opgegeven

Klacht indienen over deze lange wachttijden kan alleen telefonisch, loop je echter weer tegen een lange wachttijd aan, ergo ik meld mijn ongenoegen maar hier.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Sander 12 juni 2019, 13:17

Hoi @DonQuichote,

We hebben verschillende kanalen waarop we bereikbaar zijn. Telefonisch is er slechts eentje van. Ieder kanaal heeft zo zijn voordelen. Bellen is natuurlijk snel, net als chat, maar kan even duren voordat je iemand live te pakken krijgt. Maar social media kun je bijvoorbeeld direct je vraag kwijt en je krijgt vanzelf antwoord, zonder dat je met een telefoon in je hand hoeft te zitten wachten. De Community heeft dat voordeel ook. Bijkomend voordeel is dat er andere klanten vaak ook een duit in het zakje doen.

Zie hier onze opties: Contact met de klantenservice.

Het belangrijkste is echter je vraag natuurlijk. Die heb ik nog niet gehoord. Waar mag ik je mee helpen? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Helaas is en blijft dit een hardnekkig probleem bij providers maar ook bij andere service verleners denk daarbij aan banken, verzekeraars energiebedrijven enz.
De afdeling klantenservice is voor dat "soort" bedrijven een grote kostenpost en er wordt daarom zoveel mogelijk op bezuinigd, vaak werken er 's avonds scholieren of studenten welke alleen met een voorgeschreven script mogen werken.

Wat in mijn beleving een veel betere oplossing is dat als de klant belt en na 3 minuten is er geen contact de provider automatisch terug belt, dit moet niet zo moeilijk zijn in deze tijd van automatisering.
Terug bellen is ook al een probleem, zelfs na uitdrukkelijk herhaald, ik bel terug.
Is maar 1 oplossing, genoeg capaciteit inzetten, en daar wil ik best iets meer voor betalen, wat ik over 11 maanden ook ga doen.
Reputatie 5
Badge +2
Wat ik bedoelde is het volgende, ik bel de klantenservice (hoewel ik dat nooit doe) na maximaal 5 minuten wordt het gesprek automatisch afgesloten, de computer bij het servicebedrijf laat als er een medewerker vrij is automatisch terug bellen, voordeel is dat men niet kan "vergeten" terug te bellen
Reputatie 3
Badge +2
Ik bel gewoon s'morgens om 7 uur. Dan ben je tenminste meteen aan de beurt.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @DonQuichote,

We hebben verschillende kanalen waarop we bereikbaar zijn. Telefonisch is er slechts eentje van. Ieder kanaal heeft zo zijn voordelen. Bellen is natuurlijk snel, net als chat, maar kan even duren voordat je iemand live te pakken krijgt. Maar social media kun je bijvoorbeeld direct je vraag kwijt en je krijgt vanzelf antwoord, zonder dat je met een telefoon in je hand hoeft te zitten wachten. De Community heeft dat voordeel ook. Bijkomend voordeel is dat er andere klanten vaak ook een duit in het zakje doen.

Zie hier onze opties: Contact met de klantenservice.

Het belangrijkste is echter je vraag natuurlijk. Die heb ik nog niet gehoord. Waar mag ik je mee helpen? 🙂

Reageer