Beantwoord

Wachtwoord aanvragen T-mobile thuis

• 8 maart 2019
  • 1 reactie
  • 325 Bekeken

Hallo,
Ik heb afgelopen week een t-mobile thuis abonnement aangevraagd.

In de welkoms e-mail die ik heb ontvangen, wordt aangegeven dat ik een wachtwoord kan aanvragen via thuis.t-mobile.nl/my/wachtwoord.
Nadat ik mijn e-mail adres heb ingevoerd krijg ik de melding dat er een e-mail is verstuurd met een wachtwoord en dat deze link maar 1 uur geldig is.

Ik krijg echter geen e-mail binnen in mijn mailbox. Ik heb dit al een aantal keer geprobeerd, met mijn prive-emailadres en mijn nieuwe @t-mobilethuis.nl e-mail adres.

Hoe kan ik nu een wachtwoord ontvangen om de status van mijn aanvraag te kunnen inzien?

Ik heb reeds direct telefonisch contact gehad met de klantenservice en deze heeft mijn probleem al opgelost.

Bedankt.
icon

Beste antwoord door Sander 9 maart 2019, 11:55

Super dat het al is opgelost! Bedankt voor de update. Ik sluit hierbij dit topic.

Dit topic kan je altijd helpen bij het inloggen in My T-Mobile Thuis: inloghulp My T-Mobile Thuis.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Super dat het al is opgelost! Bedankt voor de update. Ik sluit hierbij dit topic.

Dit topic kan je altijd helpen bij het inloggen in My T-Mobile Thuis: inloghulp My T-Mobile Thuis.

Reageer