Beantwoord

Wachtwoord klopt niet maar heb dit wel juist ingevoerd,wat kan er mis zijn

• 7 maart 2019
  • 8 reacties
  • 1973 Bekeken

Ik kan mijn wifi thuis niet gebruiken omdat op al mijn apparaten wordt aangegeven dat het wachtwoord niet juist is en ik weet zeker dat ik het wachtwoord wat hiervoor vermeld staat juist heb ingevoerd....ik ben een nieuwe klant ,wellicht klopt het wachtwoord niet wat op modem is gezet? Heb het zelf op mijn laptop ,mobiel en tv ingevoerd na het selecteren van mijn eigen netwerknaam maar geeft bij alle apparaten aan dat wachtwoord onjuist is dus weet niet wat ik kan doen om dit op te lossen ?
icon

Beste antwoord door Dylandr 18 september 2019, 11:24

@Ingt heb je de mogelijkheid een kabel van het modem in een laptop of computer te steken?
Als dat kan, kan je naar de instellingen van de router via 192.168.1.1, daar wordt dan een wachtwoord gevraagd om in te loggen op het modem. Mocht je hier ook niet in kunnen komen met het wachtwoord dat is bijgeleverd(staat op het papiertje achterop de Zyxel modem), kan je het modem resetten.

Vervolgens kan je hier in de instellingen je wachtwoord aanpassen. Dan weet je in ieder geval dat het wachtwoord wat je invult overeenkomt met het wachtwoord dat het modem heeft.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dit topic kan je altijd helpen bij het inloggen in My T-Mobile Thuis: inloghulp My T-Mobile Thuis.

Lukt het hiermee?
Uiteindelijk kwam ik er niet uit ...tig x modem aan en uitgezet ,reset paar keer gedaan 5G uitgeprobeert maar verificatie fout bleef bestaan,wachtwoord bleef als fout aangegeven en via forum kwam ik niet verder meer en wist geen andere weg dan toch maar nu klantenservice te bellen en toen bleek de oplossing zo simpel te zijn;het wachtwoord wat gegeven is blijkt alleen voor wijzigen gegevens via website te zijn en wachtwoord voor wifi thuis is dus de code die achter beveiligingscode (WPA2) gegeven is ....
Alles werkt top nu
Reputatie 6
Badge +2
@Paris-Sue top om te horen dat je hebt kunnen oplossen! 😁
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Ook ik ben nieuwe klant en heb alle stappen doorlopen zoals aangegeven maar op het moment van invullen van het wachtwoord krijg ik foutmelding op zowel mijn laptop als mijn smartphone. Ik heb de naam van modem aangepast en ook het wachtwoord via T-Mobile thuis aangepast. Maar alsnog krijg ik een foutmelding dat het wachtwoord niet juist is. Ook na zo'n 12u na het veranderen van het wachtwoord. Ik heb dan weer geen WPA2 code bij mijn modem gekregen. Dus, Help!
@Ingt heb je de mogelijkheid een kabel van het modem in een laptop of computer te steken?
Als dat kan, kan je naar de instellingen van de router via 192.168.1.1, daar wordt dan een wachtwoord gevraagd om in te loggen op het modem. Mocht je hier ook niet in kunnen komen met het wachtwoord dat is bijgeleverd(staat op het papiertje achterop de Zyxel modem), kan je het modem resetten.

Vervolgens kan je hier in de instellingen je wachtwoord aanpassen. Dan weet je in ieder geval dat het wachtwoord wat je invult overeenkomt met het wachtwoord dat het modem heeft.
@Dylandr heel hartelijk dank. Het is nu opgelost.
Als iemand anders bij mij thuis wilt inloggen bij de Wi-Fi en het wachtwoord gebruikt wat op het kaartje staat van de modem krijg ik steeds verificatie fout te zien ,dus is op geen enkele manier dan in te loggen. Hoe kan dit
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Jumbrie

Bij alle WiFi apparaten?
Zo ja, inloggen op je modem via een bedrade pc en het wachtwoord nakijken of je het niet ooit gewijzigd hebt.

Groet, Folkert

Reageer