Beantwoord

wachtwoord opvragen lukt niet

  • 1 januari 2019
  • 3 reacties
  • 1512 Bekeken

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van t-mobile thuis. nu gebruik ik de "wachtwoord vergeten"optie maar ik ontvang geen email? E-mailadres klopt precies.. Hebben meer mensen dit probleem?
icon

Beste antwoord door Sander 4 januari 2019, 16:38

Hoi @thomas1982,



Daar help ik je graag bij! Het gaat om het inloggen in My T-Mobile Thuis toch? Dan helpt dit topic je bij het aanvragen van een wachtwoord: Inloghulp My.



Probeer bijvoorbeeld je @t-mobilethuis.nl e-mailadres om een wachtwoord reset te verkrijgen. Dit ontvang je ook op je eigen e-mailadres.



Lukt dit niet, stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij en ik maak een nieuwe inlog voor je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @thomas1982,

Daar help ik je graag bij! Het gaat om het inloggen in My T-Mobile Thuis toch? Dan helpt dit topic je bij het aanvragen van een wachtwoord: Inloghulp My.

Probeer bijvoorbeeld je @t-mobilethuis.nl e-mailadres om een wachtwoord reset te verkrijgen. Dit ontvang je ook op je eigen e-mailadres.

Lukt dit niet, stuur dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij en ik maak een nieuwe inlog voor je!

Hallo @Sander,

 Ik zit met hetzelfde probleem zou je mij ook kunnen helpen?

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Merujan,

Hier ga ik je bij helpen! Kun je mij de bovenstaande gegevens sturen in een privébericht? Dan ga ik dit netjes regelen voor je. :relaxed:

Reageer