Beantwoord

wachtwoord opvragen My Thuis

  • 27 juni 2019
  • 1 reactie
  • 299 Bekeken

Ik heb al verschillende keren geprobeerd een (nieuw) wachtwoord aan te vragen via https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword maar de email komt niet aan!!! Kortom, het lukt niet om in te loggen. Heel frusterend.
icon

Beste antwoord door Seccie 27 juni 2019, 21:37

Hoi @vbhaggoe,

Welkom bij de T-Mobile community. Dit is een klant helpt klant community, maar mochten we (als mede-klanten) er helaas (toch) niet samen uit komen, of mocht er informatie vanuit de T-Mobile systemen nodig zijn, dan helpen webcare medewerkers (moderators) met het beantwoorden van vragen.

Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is om niet meteen een (nieuw) wachtwoord voor Thuis te ontvangen. Ik ben voor je op zoek gegaan naar topics m.b.t. je vraag en kwam daar dit informatieve topic tegen: [info] Inloggen My T-Mobile Thuis van een Thuis moderator tegen.
Ik verwacht dat als je een reactie in bovenstaande opic zet je z.s.m geholpen zal worden.

Maak je dus geen zorgen, want een van de webcare medewerkers gaat je sowieso helpen om het wachtwoord van je account te wijzigen. Let op: Vanwege drukte m.b.t. de overstap weken kan het wel wat langer duren dan je wellicht gewend bent. Meestal reageren webcare medewerkers in een topic binnen de 24 tot 48 uur.

Een beller is meestal sneller, of je kiest ervoor om gebruik te maken van de overige communicatie kanalen.
Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @vbhaggoe,

Welkom bij de T-Mobile community. Dit is een klant helpt klant community, maar mochten we (als mede-klanten) er helaas (toch) niet samen uit komen, of mocht er informatie vanuit de T-Mobile systemen nodig zijn, dan helpen webcare medewerkers (moderators) met het beantwoorden van vragen.

Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is om niet meteen een (nieuw) wachtwoord voor Thuis te ontvangen. Ik ben voor je op zoek gegaan naar topics m.b.t. je vraag en kwam daar dit informatieve topic tegen: [info] Inloggen My T-Mobile Thuis van een Thuis moderator tegen.
Ik verwacht dat als je een reactie in bovenstaande opic zet je z.s.m geholpen zal worden.

Maak je dus geen zorgen, want een van de webcare medewerkers gaat je sowieso helpen om het wachtwoord van je account te wijzigen. Let op: Vanwege drukte m.b.t. de overstap weken kan het wel wat langer duren dan je wellicht gewend bent. Meestal reageren webcare medewerkers in een topic binnen de 24 tot 48 uur.

Een beller is meestal sneller, of je kiest ervoor om gebruik te maken van de overige communicatie kanalen.
Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Reageer