Beantwoord

Wachtwoord reset aanvragen

  • 28 maart 2019
  • 1 reactie
  • 393 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi.
Ik weet mijn password niet meer voor mijn T-Mobile thuis.
Als ik wachtwoord aanvragen selecteer zegt ie dat er een e-mail is gestuurd naar de bekende adressen, maar op mijn contact email krijg ik helemaal niks binnen. Geen e-mail. Heb ik al eerder gehad en moest toen uiteindelijk bellen om het te laten fixen. Kunnen jullie me wederom helpen?
icon

Beste antwoord door Brian 1 april 2019, 16:47

Hi @MrMaa, zo te zien is het al gelukt met hulp van een collega van de klantenservice, helemaal goed! Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @MrMaa, zo te zien is het al gelukt met hulp van een collega van de klantenservice, helemaal goed! Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar.

Reageer