Beantwoord

Wachtwoord reset e-mail komt niet aan

• 14 mei 2018
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Hoi,

Ik heb t-mobile thuis maar weet mijn wachtwoord niet meer, echter als ik op het reset knopje druk zou ik een e-mail moeten krijgen, maar deze komt niet aan.

Ik gebruik hetzelfde e-mailadres als voor dit forum (net een account aangemaakt, deze mails komen wel aan)
icon

Beste antwoord door Brian 8 april 2019, 15:23

@Saida72, ik heb het account voor je gereset en je een privébericht gestuurd! Ik zie dat je je vraag in twee topics hebt gepost, het is handiger om het bij één topic te houden, je ontvangt altijd antwoord van ons en zo gaan we niet langs elkaar heen praten in verschillende topics 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi onlinegangster (mooie naam :)), even een checkvraag, staan de e-mails niet toevallig in je Spam filter? En kan je nog wel inloggen op je Webmail? Hier vind je de e-mails ook terug. Als dit niet lukt stuur mij dan even een privébericht met je postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik meteen met je mee!
Hoi,

ik heb hier ook last van. Kan ik ook hiermee geholpen worden?
Reputatie 6
Badge +7
@Saida72, ik heb het account voor je gereset en je een privébericht gestuurd! Ik zie dat je je vraag in twee topics hebt gepost, het is handiger om het bij één topic te houden, je ontvangt altijd antwoord van ons en zo gaan we niet langs elkaar heen praten in verschillende topics 😉