Beantwoord

wachtwoord T-Mobile thuis

  • 4 januari 2021
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Wil T-Mobile thuis activeren maar dat lukt mij niet. 

Krijg geen wachtwoord in mijn mail.

 

Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Cal 5 januari 2021, 19:18

Hi @haas124, fijn dat je hiervoor aanklopt! Heb je wel eerdere emails, zoals de initiële email met het contract, van ons ontvangen op jouw zonnet email adres? Heb je daarnaast ook de spam bak gecontroleerd?

Mocht je nog steeds de wachtwoord reset emails niet kunnen vinden, dan raad ik je graag aan om mij via een privébericht van een alternatief email adres te voorzien waarop wij jou kunnen bereiken. Daarmee is het vast en zeker snel opgelost!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hi @haas124, fijn dat je hiervoor aanklopt! Heb je wel eerdere emails, zoals de initiële email met het contract, van ons ontvangen op jouw zonnet email adres? Heb je daarnaast ook de spam bak gecontroleerd?

Mocht je nog steeds de wachtwoord reset emails niet kunnen vinden, dan raad ik je graag aan om mij via een privébericht van een alternatief email adres te voorzien waarop wij jou kunnen bereiken. Daarmee is het vast en zeker snel opgelost!

Reageer