Beantwoord

wachtwoord van webmail klopt niet

  • 3 januari 2019
  • 1 reactie
  • 376 Bekeken

gisteren nieuwe ww voor webmail gekregen maar die doet hetniet
icon

Beste antwoord door Sander 3 januari 2019, 14:20

Hoi @Koppers,

Welkom op de Community! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft je een nieuwe inlog gegeven voor My T-Mobile Thuis, niet voor de webmail. Maar wees gerust, via deze link kun je gemakkelijk inloggen en zelf je wachtwoord aanmaken voor de webmail: aanpassen wachtwoord webmail.

Wel zo veilig!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Koppers,

Welkom op de Community! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn collega heeft je een nieuwe inlog gegeven voor My T-Mobile Thuis, niet voor de webmail. Maar wees gerust, via deze link kun je gemakkelijk inloggen en zelf je wachtwoord aanmaken voor de webmail: aanpassen wachtwoord webmail.

Wel zo veilig!

Reageer