Beantwoord

wachtwoord voor My T-mobile Thuis

• 18 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 350 Bekeken

Over moeten stappen van vodafone naar t-mobile, kan op geen enkele manier
een wachtwoord aanvragen voor my t-mobilethuis , heb bij vodafone nooit een
contact emailadres gehad.
heb wel een wachtwoord voor mijn email adres.
icon

Beste antwoord door Sander 19 oktober 2017, 10:15

Hoi Burgos123,

Goed dat je contact opneemt. Als je wel in je mailbox kan komen kun je wachtwoord vergeten aanklikken en krijg je een e-mail met uitleg om een nieuw wachtwoord voor My T-Mobile Thuis aan te maken.

Voor alle uitleg en tips rondom het aanmaken van een inlog en wachtwoord voor My T-Mobile Thuis, kijk dan in dit topic: Inloggen in My T-Mobile Thuis.

Mocht het echt niet lukken, stuur dan je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht aan mij.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Burgos123,

Goed dat je contact opneemt. Als je wel in je mailbox kan komen kun je wachtwoord vergeten aanklikken en krijg je een e-mail met uitleg om een nieuw wachtwoord voor My T-Mobile Thuis aan te maken.

Voor alle uitleg en tips rondom het aanmaken van een inlog en wachtwoord voor My T-Mobile Thuis, kijk dan in dit topic: Inloggen in My T-Mobile Thuis.

Mocht het echt niet lukken, stuur dan je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht aan mij.
Reputatie 3
Badge +2
Over moeten stappen van vodafone naar t-mobile, kan op geen enkele manier
een wachtwoord aanvragen voor my t-mobilethuis , heb bij vodafone nooit een
contact emailadres gehad.
heb wel een wachtwoord voor mijn email adres.

Moet je kijken welke (vodafonethuis) email adres er in de mails van T-Mobile staat.

Reageer