Beantwoord

Wan blijft knipperen, wat betekent dit?

• 8 mei 2018
  • 2 reacties
  • 739 Bekeken

Wan blijft knipperen. Dit kan enkele minuten duren staat er maar duurt nu al meer dan een half uur. Wat is hiervan de oorzaak?
icon

Beste antwoord door Sander 14 mei 2018, 11:19

Hoi EstherC1969,

Het kan voorkomen de de lampjes op het modem heftig aan het knipperen zijn. Ik kan je geruststellen: dit betekent niet dat er ook iets heftigs aan de hand is. :)

Kun je mij vertellen of je internet wel in orde is? Welke snelheid haal je? Brandt het lampje Internet op je modem? Mocht je problemen ervaren met je internet en/of TV, kun je deze stappen doorlopen? Op die manier kun je de meeste issues meteen verhelpen!

Houd je ons op de hoogte?

PS. Bedankt LegendFusion voor het meedenken! 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Knipperend houd in dat er signaal gezocht word. Dit zou inderdaad een paar minuutjes mogen duren. Indien deze blijft knipperen dan is er een te zwak signaal of geen signaal waardoor het modem blijft zoeken.

Heb je al een ander kabeltje tussen je moden en het isra punt geprobeert?
Reputatie 7
Badge +5
Hoi EstherC1969,

Het kan voorkomen de de lampjes op het modem heftig aan het knipperen zijn. Ik kan je geruststellen: dit betekent niet dat er ook iets heftigs aan de hand is. :)

Kun je mij vertellen of je internet wel in orde is? Welke snelheid haal je? Brandt het lampje Internet op je modem? Mocht je problemen ervaren met je internet en/of TV, kun je deze stappen doorlopen? Op die manier kun je de meeste issues meteen verhelpen!

Houd je ons op de hoogte?

PS. Bedankt LegendFusion voor het meedenken! 😃

Reageer