Beantwoord

Wandcontact aansluiting kapot

• 11 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 327 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Ik onderving al enige tijd problemen met het signaal naar mijn TV toe. Internet deed het verder prima, alleen de TV kon vaak niet (of heel blokkerig) afspelen.
Vanavond in een poging even te kijken waar het probleem zat heb ik het modem (zyxel t-50) laten vallen waardoor er in de wandcontactdoos snoertjes zijn losgeraakt en afgebroken. Dusdanig dat ik ze zelf niet meer aangesloten krijg.

Dus vraag 1: Wie contact ik over de kapotte wandcontactdoos?
Vraag 2 (is nu even van later zorg😀): Enig idee hoe ik de problemen van het signaal naar mijn tv kan oplossen? (internetsnelheid was niets mis mee verder)

Gr,

Kevin
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 12 oktober 2019, 13:13

hmm dat lijkt mij een klusje voor de netbeheerder om er netjes een isra van te maken. de zwarte invoerkabel lijk mij een stap 58 aansluiting te zijn. is de woning van voor 1965 ?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Kefzo

Kan je eens een foto maken van wat het probleem is ? dan kunnen we even met je mee denken.

Reputatie 7
Badge +10
hmm dat lijkt mij een klusje voor de netbeheerder om er netjes een isra van te maken. de zwarte invoerkabel lijk mij een stap 58 aansluiting te zijn. is de woning van voor 1965 ?
Reputatie 6
Badge +7

Hi @Kefzo, ik zie dat er inmiddels een afspraak met een monteur staat, top! Ik ben benieuwd of de klachten met de TV ook nog spelen na het herstel van het aansluitpunt. Zo ja laat dan zeker weten hoe je de TV Box precies hebt aangesloten (gebruiken je bijvoorbeeld een powerline adapter of router/switch?), dan kijken we graag met je mee! 

Reageer