Ik heb sinds afgelopen weekend mijn abbonement verhoogd van 20mbit dsl naar 100mbit dsl
Echter heb ik nog niks van deze snelheidstoename vernomen.
De resultaten via speedtest.nl en speedtest komen niet of amper boven de 20mbit uit, terwijl op de site wordt aangegeven 72mbit mogelijk te zijn op mijn adres.
Van KPn heb ik een brief ontvangen waarin staat aangegeven de nieuwe kabels gereed te zijn.
Mijn eigen router (netgear R8500) is rechtstreeks aangesloten op de tmobile router, en daarop mijn pc en andere apparatuur. De router is het enige apparaat aangesloten op de tmobile router. Wifi op de router van tmobile is uitgeschakeld. Ook al is alles voor de rest uitgeschakeld, alleen met de pc kom ik niet boven de 20/21 mbit uit via de speedtest.
Daarna heb ik mijn laptop aangesloten via de een cat6 sftp patch kabel op de tmobile router, en komt met dezelfde resultaten.
De routers heb ik verschillende malen opnieuw opgestart, maar zonder resultaat.
Mijn vraag is dus: Kan het kloppen dat het ingaan van het nieuwe abbonement ca een week kan duren? En zo niet, dan vraag ik mij af waarom de beloofde snelheid blijft steken op de oude snelheid.
Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Peter Rozendaal
Beste antwoord door Petroz86
Monteur is geweest , en het lijkt nu dik in orde qua snelheid!

Lijn is overgezet naar van oude DSL naar nieuwe VDSL lijn.