Beantwoord

Wanneer kan ik nu eindelijk mijn compensatie verwachten?

• 14 september 2017
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Sinds december 2016 had ik klachten (bij destijds Vodafone).
In januari 2017 voor het eerst melding gemaakt van mijn klacht.
Uiteindelijk bleek in mei dat jullie het niet op konden lossen. Aangeraden werd door jullie om over te stappen.
Dit heb ik gedaan.
Per medio mei ben ik overgestapt.
Ik zou gecompenseerd worden van januari tot mei.
Elk telefoongesprek wordt ik netjes te woord gestaan, het gaat allemaal geregeld worden en inderdaad zeggen jullie altijd "het is te gek dat dit nog niet is opgelost, helaas heeft de vorige collega e.e.a. toch niet goed doorgezet naar de juiste afdeling" maarrrrrr....deze telefonist(e) gaat het doen.

Jullie raden het al.....tot op heden (5 maanden later) heb ik nog geen compensatie gezien. Ik wordt zo boos van al dit gedoe. Ben er zo ontzettend klaar mee.

Dus nogmaals mijn vraag (voor de 50e keer denk ik).....wanneer gaan jullie mij betalen? (ik heb namelijk een toezeggingsmail dat deze creditering wordt uitgevoerd).
icon

Beste antwoord door Brian 21 september 2017, 16:15

@ k.van.putten, excuses voor de late reactie, het is op het moment erg druk waardoor we later reageren dan we zouden willen. Ik heb het helemaal voor je uitgezocht en er alles aan gedaan om het bedrag zo snel mogelijk naar je over te maken het volgende resultaat:

De verrekening is inderdaad al veel eerder door ons aangemaakt maar deze is blijven steken tussen ons en onze betalingsverwerker. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat de betaling nu direct handmatig verwerkt wordt. Dit betekent dat begin oktober de facturen voor je klaarstaan en dat je in november het volledige bedrag op je rekening ontvangt! De vergoeding voor de ontvangst van je TV-Box is gelukkig wél goed gegaan en deze ontvang je binnen nu en begin oktober al op je rekening. Mijn excuses voor de vertraging, dit had echt beter gemoeten. Dit kan ik niet meer veranderen maar je gaat het bedrag nu dan echt van ons ontvangen! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

3 reacties

En wederom geen reactie van T-mobile

Wat een frustratie levert dit toch op.
Gistermiddag gebeld met jullie klantenservice. Na 18 minuten kreeg ik een collega aan de lijn.
Wederom heel begripvol, aardig, klantvriendelijk en snapte inderdaad volkomen mijn frustratie en vond ook dat het opgelost moest worden.
Omdat het blijkbaar op de financiële afdeling wat langer duurde zou ik worden terug gebeld, gisteravond of vandaag.
Zoals u zich kunt voorstellen kijk ik vol verwachting uit naar dat telefoontje.
Zou ik dit keer dan echt worden terug gebeld???? .....van de vorige 10 beloftes om te worden terug gebeld is dit ook 2 keer daadwerkelijk gebeurd.

En weer........blijf ik wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Misschien helpt het dan ook als je niet op een forum voor klanten onderling gaat reageren...

Daarnaast zou je, na de informatie te hebben gelezen die je krijgt bij aanmelden, ook hebben kunnen lezen dat de gemiddelde reactietijd van een medewerker tussen de 24 en 48 uur ligt.

Aangezien geen enkele mede-klant je verder kan helpen... Succes met wachten en hopelijk duurt het niet te lang meer.
Reputatie 7
Badge +7
@ k.van.putten, excuses voor de late reactie, het is op het moment erg druk waardoor we later reageren dan we zouden willen. Ik heb het helemaal voor je uitgezocht en er alles aan gedaan om het bedrag zo snel mogelijk naar je over te maken het volgende resultaat:

De verrekening is inderdaad al veel eerder door ons aangemaakt maar deze is blijven steken tussen ons en onze betalingsverwerker. Ik heb er zojuist voor gezorgd dat de betaling nu direct handmatig verwerkt wordt. Dit betekent dat begin oktober de facturen voor je klaarstaan en dat je in november het volledige bedrag op je rekening ontvangt! De vergoeding voor de ontvangst van je TV-Box is gelukkig wél goed gegaan en deze ontvang je binnen nu en begin oktober al op je rekening. Mijn excuses voor de vertraging, dit had echt beter gemoeten. Dit kan ik niet meer veranderen maar je gaat het bedrag nu dan echt van ons ontvangen! Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer