Beantwoord

Wanneer wordt credit nota terugbetaald?

• 2 januari 2019
  • 3 reacties
  • 392 Bekeken

Ik heb een credit nota ontavngen voor onterecht gefactureerde afkoopsom.
Op de factuur staat dat het rond 27-12-2018 verrekend zou worden, maar het is nu 02-01-2019, en de verrekening is nog altijd niet gedaan.
Terwijl de status van de factuur volgens My T-Mobile al wel verwerkt is.
Dus ik wil graag weten wanneer dit terugbetaald wordt.
Factuurnummer: TMT1006921737
icon

Beste antwoord door Sander 8 januari 2019, 12:32

Hoi @n.schaart,

De correctie staat goed op je factuur en deze staat klaar om uitgekeerd te worden! Bij zo'n bedrag zit een extra controle. Hierdoor zal het iets later uitgekeerd worden - excuus voor het ongemak! Ik verwacht dat het bedrag eind volgende week (18-1) op je rekening staat. Hoe dan ook, je zult dit bedrag uiteraard van ons terugkrijgen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi N.schaart,

Ik heb dat factuurnummer erbij gepakt, maar kan hem niet terugvinden. Gaat het soms om een Thuis abonnement? Dan zet ik dit door naar mijn collega's van Thuis.
Hi N.schaart,

Ik heb dat factuurnummer erbij gepakt, maar kan hem niet terugvinden. Gaat het soms om een Thuis abonnement? Dan zet ik dit door naar mijn collega's van Thuis.

hi Hajar,

Dit betreft inderdaad een Thuis abonnement.
Betreft een administratief fout gelopen verhuizing. Was bij TM als opzegging doorgekomen.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @n.schaart,

De correctie staat goed op je factuur en deze staat klaar om uitgekeerd te worden! Bij zo'n bedrag zit een extra controle. Hierdoor zal het iets later uitgekeerd worden - excuus voor het ongemak! Ik verwacht dat het bedrag eind volgende week (18-1) op je rekening staat. Hoe dan ook, je zult dit bedrag uiteraard van ons terugkrijgen!

Reageer