Beantwoord

Wanneer wordt de blokkade opgeheven?

• 4 juni 2017
  • 3 reacties
  • 440 Bekeken

Ik heb gisterenavond met IDEAL betaalt en het wordt aangegeven op het scherm op TV enkele uren, de website zelf zegt met IDEAL betaling verrichten dat het binnen een uur is.

Dat is nu 12 uur geleden? Waar is mijn TV en internet? Uberhaupt vind ik het al een zeer slechte actie om te blokkeren in het (pinkster) weekend. Voor een betaling over augustus, toen het nog vodaphone was geloof ik terwijl we zeker wisten dat elke betaling goed was verlopen iedere maand.

Het volgende wil ik niet horen dus: Het is (pinkster)weekend er wordt niet gewerkt. IDEAL betaling zegt, binnen enkele uren en jullie sluiten zelf in het weekend af.
icon

Beste antwoord door grtvoets 6 juni 2017, 18:53

hoeft al niet meer, vandaag een collega van u aan de lijn gehad. Zag dat het ook betaald was. Binnen 5 minuten waren de diensten weer actief. Vond het wel vreemd dat het niet automatisch was gegaan. na de IDEAL betaling. Ging daar achteraan zei ze.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Het is natuurlijk niet leuk om geen diensten te krijgen, zeker in een vrij weekend. Bij openstaande betalingen is het echter de regel om dan tot blokkade over te gaan na verloop van tijd. Gelukkig heb je nu betaald. Ik kijk dan ook graag met je mee. Mag ik je postcode, huisnummer, gebortedatum en laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht op mijn naam? Dan zoek ik het voor je uit!
hoeft al niet meer, vandaag een collega van u aan de lijn gehad. Zag dat het ook betaald was. Binnen 5 minuten waren de diensten weer actief. Vond het wel vreemd dat het niet automatisch was gegaan. na de IDEAL betaling. Ging daar achteraan zei ze.
Reputatie 7
Badge +6
Aha, dat is goed nieuws. Bedankt voor de update. Fijn weekend en veel plezier weer van de diensten. 🙂

Reageer