Beantwoord

Wat gebeurt er tijdens een onderhoud?

• 21 november 2018
  • 3 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 1
We krijgen af en toe bericht dat er onderhoud wordt gepleegd en dat het netwerk verbeterd wordt. Prima dat dit wordt aangekondigd. Wat ik leuk zou vinden als we ook zouden horen wat er dan verbeterd wordt.
Groeten,
Rien van Ast.
icon

Beste antwoord door Sterre 27 november 2018, 12:54

Hoi Rien,

Goede vraag! Ik heb hier ook een goed antwoord op voor je. Tijdens het onderhoud zorgen wij of de netbeheerder ervoor dat het netwerk verbeterd wordt. Dit houdt in dat we ervoor zorgen dat het netwerk nog stabieler wordt. Qua functies of instellingen verandert er niets. Als we dat wel hebben ingepland, dan laten we je dat weten inclusief wát er dan verandert. Maar als je dus een netwerkonderhoudsmail krijgt, ga er dan vanuit dat we aan de stabiliteit van jouw netwerk werken!
Bekijk origineel

3 reacties

Helemaal mee eens. De laatste tijd zijn er wel 4 service berichten geweest dat er onderhoud gepleegd wordt. Onderhoud en verbeteringen prima - maar dan wel graag in een keer. Ik ga ook niet elke maand 3 x naar mijn dealer voor onderhoud/ verbetering van mijn auto. Daarbij is het onaanvaardbaar dat je steeds 5 uur afgesloten wordt van de telefoon. Bejaarden/ zieken enz. kunnen geen medische hulp inroepen - ook niet via 112. Zelfs alarmering (persoon alarmering via een alarmknop) werkt niet wegens ontbreken telefoonlijn. Voor een keer is dit risico te nemen - maar het moet niet een paar keer per maand voorkomen
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Rien,

Goede vraag! Ik heb hier ook een goed antwoord op voor je. Tijdens het onderhoud zorgen wij of de netbeheerder ervoor dat het netwerk verbeterd wordt. Dit houdt in dat we ervoor zorgen dat het netwerk nog stabieler wordt. Qua functies of instellingen verandert er niets. Als we dat wel hebben ingepland, dan laten we je dat weten inclusief wát er dan verandert. Maar als je dus een netwerkonderhoudsmail krijgt, ga er dan vanuit dat we aan de stabiliteit van jouw netwerk werken!
Reputatie 1
Hallo Sterre,
Bedankt voor je antwoord. Is helemaal duidelijk.
Groeten, Rien van Ast.

Reageer