Vraag

Webmail + My TMT

Reputatie 2
L.S.
Ik probeer mijn webmail te gebruiken nadat ik de melding op mijn email-adres kreeg, waar ik mijn mail bij t-mobilethuis naar doorstuur dat er een foutmelding kwam dat de e-mails vanaf 17-01-2019 niet meer waren opgehaald. Echter ik kan niet inloggen op de webmail van t-mobilethuis.
Ook merk ik steeds dat ik wat ik ook wil doen bij t-mobilethuis dat mijn wachtwoord steeds wordt geweigerd terwijl ik aal vaker opnieuw dat wachtwoord moet instellen. Ik ben mijn wachtwoord niet vergeten, dat heb ik versleuteld ergens opgeslagen.
Ook om hier een mail te kunnen schrijven heeft heel wat voeren in aarde gehad omdat de gebruikersnaam en wachtwoord steeds worden geweigerd.
Dit inlogprobleem heb ik zowel op de laptop/pc alsmede ook bij mijn mobile smarttelefoon en is al lang zo.

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Hoi boefricky, sorry voor mijn late reactie. Jouw bericht is er tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Dat je niet kunt inloggen in de Webmail én My T-Mobile Thuis is natuurlijk niet héél handig. Het is wel al een poos geleden, dus ik hoop dat het ondertussen netjes is opgelost. Mocht je mijn hulp toch nog nodig hebben, laat het mij dan meteen weten. Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer