Beantwoord

webmail wachtwoord

• 2 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 398 Bekeken

ik heb een tmobile thuis aangemaakt, maar voor mijn webmail heb ik nooit een mail gekregen, hoe kan ik daar het wachtwoord zetten?
icon

Beste antwoord door Brian 27 augustus 2019, 09:29

Hi @dolfijntje2012, excuses misschien had ik er even bij moeten zetten waar je het dan kan vinden 😉 Je vindt de instellingen voor het wachtwoord van je e-mail onder Instellingen -> E-mail -> klik dan op Instellingen achter het betreffende e-mailadres en dan 'Wachtwoord Mailbox wijzigen'.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hey @dolfijntje2012,

Om in te kunnen loggen binnen je webmail, heb je eerst een nieuw wachtwoord nodig. Dit kun je heel gemakkelijk binnen je My T-Mobile Thuis aanmaken. Zodra je dit hebt aangepast, dan kun je gelijk met je e-mail adres en nieuw wachtwoord inloggen binnen je webmail. Ik hoor graag van je of het is gelukt!
ok hier zit waarsachijnlijk het probleem ik heb als email adres bij het aanmaken van t-mobile thuis mijn hotmail staan en niet tmobile mail adres

hoe ga ik er voor zorgen dat dat dan email van t-mobile is
Reputatie 5
Badge +2
Hey @dolfijntje2012,

Kun je nu wel inloggen in je eigen My T-Mobile Thuis? Daar zie je ook je eigen T-Mobile Thuis e-mail adres staan waarmee je kunt inloggen binnen je webmail. Mocht je problemen ervaren bij het inloggen van je My T-Mobile Thuis dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik ervoor zorgen dat je met een tijdelijk wachtwoord wél kunt inloggen!
my tiobile thuis wel, maar mail niet zou het kunnen dat die pas actief wordt als het abonnement ingaat?
Reputatie 5
Badge +2
Hey @dolfijntje2012,

Ik zie dat je webmail al actief is vanaf eind juli. Wel is het belangrijk dat je bij gebruikersnaam je T-Mobile Thuis e-mail adres invult en dus niet je Hotmail. Laat je ons weten of je nu wel kunt inloggen?
nee ik kan nog steeds niet inloggen op webmail , wel op t-mobile thuis
Reputatie 7
Badge +7
Hi @dolfijntje2012, heb je al geprobeerd om het wachtwoord van de webmail aan te passen via je My T-Mobile Thuis? Daarna zou het mogelijk moeten zijn om in te loggen!
daar kan ik alleen wachtwoord t-mobile thuis aanpassen maar die is goed want daar log ik mee in, zie nergens een optie om webmail te zetten
Reputatie 7
Badge +7
Hi @dolfijntje2012, excuses misschien had ik er even bij moeten zetten waar je het dan kan vinden 😉 Je vindt de instellingen voor het wachtwoord van je e-mail onder Instellingen -> E-mail -> klik dan op Instellingen achter het betreffende e-mailadres en dan 'Wachtwoord Mailbox wijzigen'.
dank je Brian dat was de oplossing , heb het nu kunnen omzetten
Reputatie 7
Badge +7
Top, goed om te horen @dolfijntje2012! 🙂

Reageer