wèèr storing

• 7 april 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Reputatie 1

Het is toch niet te geloven dat anno 2021 T-mobile thuis er niet in slaagt om ook maar 1 dag zonder storing hun diensten te leveren. Nu ligt wèèr alles eruit en moet ik verder op de mobiele telefoon met 4G. Kost me mijn hele bundel. O ben zo boos. Morgen maar weer bellen voor de miljoenste keer. En wat zeggen ze dan: “sorry mevrouw, u heeft een onstabiele verbinding. We maken een ticket aan en u hoort van ons. We kunnen er verder niks aan doen.” Ik heb inmiddels 1000 tickets, een halve dag een monteur gehad die hier in huis alles heeft gecheckt of vernieuwd. Het ligt buiten het huis dus bij jullie! Maar ik ben het nu zat. Of schade vergoeding of ik zoek een goede provider. Me maar weer voorbereiden op een laaaaange wachtrij bij de “klantenservice “. 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Tabakvantmobile, sorry voor de gelopen zaken tot nu toe! Het is belangrijk dat nu uitgezocht wordt hoe het wel op oplosbaar is in plaats van dat we je vertellen dat het buiten ons domein ligt, daar heb jij niets aan! Graag controleer ik wat de status is, hoe we het gaan aanpakken en wanneer je een oplossing kunt verwachten. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? 

Reageer