Wegvallende diensten

• 5 maart 2019
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

Beste,

Vandaag voor de ontelbare keer wederom gebeld met de klantenservice van T mobile thuis. Ik had wederom last van wegvallende diensten, geen internet geen tv geen telefoon. En dat diverse keren per dag, voor de laatste 4 maanden. De laatste 5 weken is het dagelijks dat de verbinding uit het niets diverse keren per dag wegvalt.
Vorige week had ik ook gebeld met de klantenservice,en er was een ticket aangemaakt. Een van de zeer vele voor dit probleem. Helaas hoor je hier nooit iets van, dus afgelopen vrijdag weer gebeld. Een vriendelijke medewerkster vertelde mij dat ik moest wachten tot vandaag, want de TD zou mij kunnen bellen, en ze hebben 5 werkdagen de tijd om het op te lossen. Mocht het vandag nog zo zijn, dan zou ik mijn contract voortijdig kunnen beeindigen, dit is mij ook al in een eerder stadium verteld, als het probleem binnen de 4 weken niet is opgelost, kan het contract worden ontbonden.
Vandaag wederom de klantenservice gebeld, maar alles wat eerder was besproken, werd weer tegen gesproken, u heeft een jaar contract en dat moet u uit dienen. Ik gaf aan dat T mobile niet aan haar verplichtingen kan voldoen, maar de TD kreeg wel een nieuw ticket , en dan wordt het wel opgelost.

Ik vraag me eigen af hoeveel tickets er nog gestuurd moeten worden om dit op te lossen, het is nu week 6 en er wordt niets opgelost, het is alleenmaar eenrichtings verkeer, en ik blijf maar met de ellende zitten.
Dat er een keer storing is ok, maar diverse keren per dag wegvallende verbinding zonder enige aanleiding, valt bij mij onder de categorie niet nakomen van gemaakte leverdiensten. Ik werk veel thuis waarbij ik veel online werk, maar dat wordt me bijna onmogelijk gemaakt, doordat het internet weg valt, en ik weer opnieuw kan beginnen met invoer van data.

Er is al een monteur langsgeweest, die heeft de bekabeling na gekeken, en een nieuwe modem geplaatst, KPN heeft werkzaamheden verricht in de wijkcentrale, en niets helpt.

Ook is sinds een week mijn internetverbinding trager geworden, en het wifi signaal sterk verzwakt. Ik had altijd zeer goede verbinding met de wifi, maar dat is drama geworden. Doordat ik veel met afbeeldingen online werk merk ik dat de verbinding trager is geworden, alles wordt minder goed of niet meer geladen.

Hoelang blijft deze poppenkast nog doorgaan. Vertrouwen heb ik al lang niet meer, en als ik bel met de kalntenservice, wordt je continu aan het lijntje gehouden, en spreken ze elkaar tegen. Het enigste maar er mee gezwaaid wordt zij tickets richting de TD. Die komen er in om, en verdwijnen in mijn ogen rechtstreeks in de prullenbak.

Is het dan zo moeilijk om te zeggen, jammer we krijgen het niet opgelost voor u, we zijn er al geruime tijd mee bezig, het lijkt ons beter dat u een andere provider gaat kiezen. Dit heb ik al diverse keren aangegeven, maar je moet geluk hebben met degene aan de andere kant van de telefoon. Soms heb je iemand die het snapt en begrijpt, maar soms heb je pech en loop je wederom keihard tegen een muur van onbegrip en regels op.

Hopelijk komt er nu een definitieve oplossing.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi hoi. @Rieske69

Graag denk ik met je mee.

Is er nog steeds spraken van een klapperlijn (verbinding die vaak wegvalt tussen het modem en de DSLAM), of is dit probleem opgelost?
Qua wifi is het handig om 2.4 ghz en 5ghz allebei een aparte naam te geven en vervolgens de kanalen naar 11 en 48 te zetten.
De wifi moet dan beter zijn dan voorheen.

De storing zelf komt door een klapperlijn, dat kan bijvoorbeeld liggen aan de bekabeling tussen het modem en de IS/RA of het modem die defect is, of in de wijkcentrale.

Ik hoop dat de WiFi instellingen verder gaan helpen.

Als er hulp nodig is, laat dan een @ met m'n username achter dan wordt ik gepingt 🙂.
Reputatie 3
Badge +2
Hi @Rieske69,

Ik vind het onwijs jammer om te lezen dat je ontevreden bent. Máár, we gaan er alles aan doen om dit om te draaien. Zo te zien heb jij al contact gehad met één van mijn collega's van het klachtenmanagement én zijn ze bij de technische dienst op dit moment druk voor je bezig. Omdat dit nu bij hen ligt lijkt het mij beter af te wachten wat hier uit gaat komen. We gaan er alles aan doen om jou zo snel mogelijk weer blij te maken, beloofd!

Reageer