wegvallende verbinding

  • 20 October 2019
  • 4 reacties
  • 290 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Heel vaak last van wegvallende verbinding, m.n. overdag. Vandaag in 2 uur tijd alweer een keer of 5.  


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hey @Jacq02,

Val je Wifi gelijktijdig weg met je TV beeld? En heb je ook al geprobeerd om je modem heel even van het stopcontact af te halen en van een verse herstart te voorzien? Je kunt mij gerust een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag.

Reputatie 7
Badge +15

@Jacq02  gebruik je wifi met meerdere mensen?

Wat voor mij werkte is de wifi op de modem uitschakelen, dit helpte voor mij en bedraad internet werkte daarna prima. De wifi kon blijkbaar niet tegen de drukte als dit bij jou het geval is wil ik je eens vragen om wifi volledig uit te schakelen.

Als de verbinding eenmaal weg valt valt alles natuurlijk uit.

Het is niet enkel de wifi. Met name ook de tv valt tegelijkertijd weg. Dat is enorm irritant. We missen hele stukken programna’s en wedstrijden. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jacq02 

Ik had vroeger precies hetzelfde probleem. De verbinding viel weg bij gebruik van wifi. Een KPN monteur constateerde dit en schakelde eens wifi uit op de modem en toen werkte bekabeld internet zonder problemen, Ik heb toen een nieuwe modem gekregen en alles werkte weer perfect.

Is dit bij jou ook het geval dat als je gebruik maakt van een specifiek iets dat je verbinding weg valt?

Oh ja als 1 of 2 mensen gebruik maakte van het wifi netwerk was het nog oke maar zodra meer mensen wifi gebruikte viel hij steeds weg de verbinding.