Beantwoord

Welke prijs betaal ik voor mijn internetsnelheid na het activeren van Klantvoordeel?

• 27 juli 2018
  • 2 reacties
  • 464 Bekeken

Heb nu de maximale glasvezelsnelheid voor 50euro als ik klantvoordeel activeer zou ik dan 40 euro gaan betalen of zit het anders?
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 31 juli 2018, 13:11

Hi @destugge

ChrisTien haalt mij de woorden uit de mond. Je kunt inderdaad via deze tool: Klantvoordeel gemakkelijk zelf berekenen van welke voordelen jij kunt genieten. Super handig! Mocht je er dan toch niet helemaal uitkomen, dan zijn wij er natuurlijk om je te helpen.

In het kort - je betaalt de prijs van een stapje lager dan je daadwerkelijk ontvangt. Stel je hebt een abonnement van 100 Mbps, dan betaal je voor de 50 Mbps variant.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@destugge
Op de site staat hoe het precies werkt!
https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel
👍🏻
Reputatie 3
Badge +2
Hi @destugge

ChrisTien haalt mij de woorden uit de mond. Je kunt inderdaad via deze tool: Klantvoordeel gemakkelijk zelf berekenen van welke voordelen jij kunt genieten. Super handig! Mocht je er dan toch niet helemaal uitkomen, dan zijn wij er natuurlijk om je te helpen.

In het kort - je betaalt de prijs van een stapje lager dan je daadwerkelijk ontvangt. Stel je hebt een abonnement van 100 Mbps, dan betaal je voor de 50 Mbps variant.

Reageer