Welkom T-Mobile Thuis

• 9 februari 2017
  • 22 reacties
  • 3381 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag alle nieuwe T-Mobile Thuis Moderatoren welkom heten op de forum van T-Mobile. Wat geweldige dat jullie er zijn en hoop jullie in de toekomst te kunnen aanspreken en/of vragen te stellen en eventueel hier ook zelf mensen te kunnen helpen met hun vragen.

Jullie voelen je vast heel snel Thuis, welkom! (oh, wat een woordspeling).
Groetjes,
Serviceweb

22 reacties

Leuke foto hoor... welkom!!
Zitten jullie er lekker warm bij :)

Jullie moeten je passie ook niet beperken voor klanten...
Daarom, kom op met die 4 in 1 actie T-Mobile Thuis 😛
Reputatie 2
Deze wilden we jullie niet onthouden.....onze nieuwe outfit! Wij zijn er klaar voor!!!

Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal!

Vandaag is het dan zover: Vodafone Thuis wordt T-Mobile Thuis! 😃

We hebben zojuist een forumtopic geopend met de meestgestelde vragen en een plek waar al jouw vragen kunt stellen over T-Mobile Thuis!
Reputatie 6
Badge +17
Je kunt ook naar https://t-mobile.nl/thuis gaan ;)
Als ik zo zo'n beetje kijk, is de prijs gelijk aan Vodafone. Ik wacht ook nog even op de 4 in 1 pakketten, misschien dat er dan wat korting is.
Inmiddels staat T-Mobile thuis online, die maar op de site en bovenin (THUIS) in het menu. Je kan ook direct naar https://thuis.t-mobile.nl.

Mis alleen de 4 in 1 pakketten! Komen die nog, anders had ik al een bestelling gedaan. Maar nu wacht ik toch nog maar even. Daar krijgen we toch als vaste T-Mobile mobiel klanten vandaag wel bericht over. Ik wil wel overstappen, maar wel met iets anders aub :)

Dubbeltje eerste rij... Nope, nu kan ik meer en ben goedkoper uit! Dus ja, mijn afweging is echt het 4 in 1 pakket.
Ik zit een beetje te surfen op internet kom ik het volgende bericht tegen:
https://www.breedbandwinkel.nl/nieuws/t-mobile-thuis-van-start-met-voordeligste-alles-in-1 terwijl er op de website van t-mobile nog niks staat......
Hey @Serviceweb en @Pilovali, ook ik bedank jullie voor dit warme welkom! :)

Ik kijk ernaar uit om met deze community aan de slag te gaan. 🆒
Reputatie 6
Badge +17
Ik zie dat er een paar Vodafone Thuis superusers (hier zijn ze T-Mobile Thuis Experts genoemd) zijn meeverhuisd 🙂
Leuk en ik hoop dat jullie hier veel plezier hebben! Extra kennis is altijd handig.
Reputatie 4
Badge +3
Bedank voor de uitnodiging en het welkom.
Was tevreden bij Vodafone Thuis, dus hoop dat het hier bij T-Mobile net zo is of zelf nog beter wordt. 🙂
Leuke foto hoor! welkom allemaal 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Jullie zijn vast nieuwsgierig naar de gezichten achter T-Mobile Thuis! :8 Hierbij een foto van alle moderators!

Reputatie 2
Hoi speedfighter! Fijn dat je mee overgekomen bent! Ik ga dit voor je uitzoeken, maar daar heb ik na het weekend pas een antwoord op.
Reputatie 6
Badge +17
Wel jammer dat alle Vodafone Thuis gebruikers weer op 0 berichten staan het ranking systeem is vervallen en er geen superusers meer zijn.
Blijft dit zo of word en mogelijkheid geboden om Vodafone Thuis forum accounts om te zetten.

De achterliggende forumsoftware is bij Vodafone en T-Mobile hetzelfde. Misschien is het technisch mogelijk, maar ik denk niet dat T-Mobile dat gaat doen.
Wel jammer dat alle Vodafone Thuis gebruikers weer op 0 berichten staan het ranking systeem is vervallen en er geen superusers meer zijn.
Blijft dit zo of word en mogelijkheid geboden om Vodafone Thuis forum accounts om te zetten.
Reputatie 1
@Serviceweb Ja, het is een kleine stap naar social media vind ik zelf. En vooral een leuke hobby! Ik experimenteer op dit moment met 's nachts fotograferen, wat ook erg goed bevalt. Wellicht kunnen we binnenkort eens een leuk videoproject bedenken!

@Kaassausje Je wilt het niet weten, ik zat in ieder geval goed vol:8
Reputatie 2
Bedankt guys voor het warme welkom! Doet echt goed aan deze kant. Wij hebben er absoluut zin in er wat van te maken......en ik ben nu ook heel erg benieuwd naar de aftermovies van Gino 😉.

Een klein vogeltje vertelde me dat er al van gesnoept is. ;)

Welkom op het forum, jullie voelen je vast snel thuis. 😃
@Gino (G) :8

Dan gaan we vast nog hele leuke aftermovies terug vinden op de klets topic? Leuk om met je Go Unlimited live stream aan de forum mensen te showen. We dachten daar zelfs nog aan carnaval live te streamen, maar dat doen we toch maar niet. Maar wat jij doet is ook wel leuk om te zien, je hebt het zelf geschreven:

In mijn vrije tijd houd ik wel van een feestje en werk ik als lightjockey in een club. Soms pak ik de camera erbij en maak ik ook nog even een aftermovie van een feestje of voor een DJ.

In ieder geval van harte welkom op de forum!
Reputatie 1
Dat is nog eens een leuke binnenkomer! Ik ben er in ieder geval klaar voor🆒
Reputatie 7
Badge +6
Hey @Serviceweb en @Pilovali, bedankt voor dit warme welkom! 😳 :bloos:

Het was inderdaad even zoeken naar een juiste vorm om nuttige kennis van het oude forum mee te nemen. We wilden niet met het werk van een user gaan pronken door het op onze eigen naam te zetten. Zo geven we credits en nemen we toch een stukje van de sfeer mee.

Buiten dat zullen we zeker schoon schip maken en hier een geheel nieuw boompje opzetten! Zin in!
@Pilovali
Je hebt wel een punt, het is nu een beetje door elkaar. Een FAQ per deel was denk ik mooier geweest. Maar snap ook dat het allemaal nieuw is en wie weet komt het allemaal nog wel.

Prijzen, leuke kortingen voor de T-Mobile klanten zou helemaal perfect zijn. Konden al een tijdje verlengen bij onze huidige provider, met extra korting, maar hebben daar nog even vanaf gezien. Dus ik verwacht wel wat leuks te zien, op of rond 15 februari :$

Maar toch succes boys!
Reputatie 6
Badge +17
De meeste mensen op het forum zijn heel hecht en gezellig, dus ik hoop dat jullie (nieuwe moderators) met veel plezier hier werken!

Ik zie wel dat sommige topics gewoon letterlijk gekopieerd zijn vanaf het Vodafone Thuis forum, en gewoon alle 'Vodafone' is vervangen door 'T-Mobile'. Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje jammer. Ik vind dat jullie beter gewoon helemaal schoon moeten beginnen en een simpele FAQ maken van de meest gevraagde dingen (zoals port forwarding).

Ik hoop dat de prijzen een beetje goed zijn, en dat er leuke kortingen komen voor T-Mobile klanten.

Groet,

Reageer