Sticky Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis



Toon eerste reactie

268 reacties

Sinds maart '19 zou het mogelijk zijn om RTL zenders te pauzeren, de mail heb ik net pas binnen gekregen en alles doorgelezen.
Maar rtl4 en rtl7 kan ik niet pauzeren, er komt dan een error melding in beeld,
"Error, er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het later nog eens".
Echter doet deze functie het ook niet op de npo zenders, waar volgens de pagina dit al langere tijd moet werken ?

Misschien kunnen jullie dit aanpassen zodat deze functie alsnog gaat werken?
Ik heb een interactieve tvbox , zonder opnemen.
Maar volgens de instructies is dit ook niet perse nodig.

Graag hoor ik van jullie of van anderen waar dit aan kan liggen, en of meerdere hier "last" van hebben?
Reputatie 6
Badge +7
Hi @JessicaRayna, hmm dat is gek, ik heb deze foutmelding nog niet van andere klanten gehoord. Maar geen zorgen, ik vermoed dat een 'powerflip' van je TV Box voldoende is. Zou je onderstaande stappen eens uit willen voeren? Ik hoor graag of het geholpen heeft!

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
  • Eigen modem kunnen gebruiken. (ik vertaal modem maar even naar router.)
Dit kan mis je je eventuele telefonie kan missen.

Wellis waar non supported maar een https://tweakers.net/pricewatch/482285/genexis-p1090-media-converter-glasvezel-naar-utp.html maakt er ethernet van.
Uiteraard zijn er meerder opties en afhankelijk van de grondplaat is er een andere converter nodig.
Juiste vlan's doorzetten.
Als we nu ook nog de sip gegevens weten kan ook dat werken.
Hey Jullie gebruiken geen buffer in tv-anyware.nl
als je een buffer zou maken heb je gewoon goed stabiel beeld inplaats van deze haper/flikkering.
Hoi T-mobile,

Ik gebruik de app wel eens om voetbal mee te kijken via de chromecast ,echter is dit haast niet te volgen doordat de beeldverversing vrij laag is. Bij de concurrent Ziggo is de verversing vele malen beter in de app waardoor daar voetbal vrij helder gevolgd kan worden.
Zijn er nog voornemens om de beeldverversing van de TV-anywhere App te verbeteren?

Mvg,
Don
Dit lijkt me toch wel een eerste vereiste.
Vrije schop en pas weer normaal beeld als ie er al in ligt?
Dit is bij Ziggogo echt 100% vloeiend, op computer en op iphone.
Een native smart tv app, net zoals KNIPPR had en KPN iTV nu heeft. Scheelt weer stroom(want geen kastje nodig) en moeilijk gedoe met verschillende afstandsbedieningen(en ja ik weet dat er een Apple TV app is maar is toch nog steeds een extra kastje 😉 )

Ik weet niet of dit al genoemd was maar wilde het graag toch nog op het lijstje laten zetten.
Reputatie 6
Badge +4
Is volgens mij al wel vaker benoemd, maar dat kan geen kwaad. Ben er ook zeker voorstander van. Voorwaarde is wel dat het niet zoals met sommige Smart TV apps binnen een paar jaar onbruikbaar is, omdat het niet langer ondersteund wordt.
Hallo!
Is het ook mogelijk om het menu van de guide iets ruimer te zetten? Ik zie nu voor 2,5 uur minimaal maar ik kan niet lezen welke programma's er komen omdat ze zo dicht op elkaar staan. Is dit naar BV 1 uur te zetten zodat ik de tekst te Ien krijg?
Mvg roelof
Reputatie 1
Dit is een mooie toevoeging aan onze wensenlijstje.
Hopen dat ze dit oppakken.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @peugeotgti, bedankt voor de feedback, ik heb deze inderdaad verplaatst naar onze Wishlisht zoals @Marcel1981 aangeeft!
Reputatie 2
Hoi T-mobile,

Ik gebruik de app wel eens om voetbal mee te kijken via de chromecast ,echter is dit haast niet te volgen doordat de beeldverversing vrij laag is. Bij de concurrent Ziggo is de verversing vele malen beter in de app waardoor daar voetbal vrij helder gevolgd kan worden.
Zijn er nog voornemens om de beeldverversing van de TV-anywhere App te verbeteren?

Mvg,
Don


Dit was mij ook al opgevallen. Het lijkt erop dat de streams teruggebracht zijn naar max 20 frames per seconde. Wat een irriterend schokkerig beeld geeft.
Reputatie 3
Badge
Ik zou het wel fijn vinden dat zoals het bij KPN is dat in de beschrijving van series de seizoen en afleveringsnummer staat. Dit is dan weer gekoppeld aan serie opnemen anders werkt die functie natuurlijk niet. De box weet immers niet welk seizoen of aflevering het is.
Reputatie 2
Mijn wensen die nog niet tussen het lijstje staan
  • mogelijkheid tot meer dan 2 opnames tegelijk
  • niet alleen eindtijd opname maar ook starttijd opname kunnen aanpassen, daar een programma soms te vroeg begint
Reputatie 3
Badge
@Anoeska1969 begintijd kun je aanpassen in instellingen >video en audio (extra tijd voor opname)
Reputatie 2
@Anoeska1969 begintijd kun je aanpassen in instellingen >video en audio (extra tijd voor opname)

Weet jij of er ook een zoekfunctie is om programma's te kunnen zoeken in de gids?
Reputatie 6
Badge +4
Nee. Voor zover ik weet is deze niet op de decoder aanwezig.
Reputatie 2

@Anoeska1969 begintijd kun je aanpassen in instellingen >video en audio (extra tijd voor opname)Weet jij of er ook een zoekfunctie is om programma's te kunnen zoeken in de gids?


Nee staat al jaren bovenaan het lijstje, maar helaas heeft T-Mobile geen haast met deze functie op de decoder.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/wensen-suggesties-voor-t-mobile-thuis-276166

Reageer