Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis

Toon eerste reactie

313 reacties

Heb maar 1 toevoeging.

5.1 dolby streams. Echt bizar dat jullie alleen maar stereo geluid doorgeven.....
Reputatie 1
Gezien ik binnenkort ook een aansluiting krijg van T-Mobile thuis, wil ik een itempje toevoegen op de wishlist (Mits er meer mensen zijn die het met me eens zijn ^^)

Jullie hebben Fox Sports Go als optie toegevoegd als je het Fox Sports pakket hebt.

Ditzelfde zou ik graag ook willen zien voor Ziggo Sport Go. Dan zou ik nl ook erg geinteresseerd raken om via jullie het Ziggo sport pakket te pakken.
Reputatie 5
Badge +2
@ dikkedikkie, Het is een bekend gegeven dat bij alle providers, engergieleveranciers welke publiekelijke onderneming dan ook de klantenservice (frontoffice) voor ongeveer 99% bemand wordt door scholieren cq studenten welke in de avond uren en vakanties een paar centjes willen bijverdienen.

Zij hebben een scherm voor zich waarop afgebakende antwoorden staan, zij mogen alleen volgens dit protocol werken, heel soms heb je als klant het geluk dat er een of hooguit twee mensen tussen lopen welke wat meer van de materie weten, de backoffice zul je als consument hooguit bij uitzondering te spreken krijgen.
Reputatie 1
Hey sander.

Het fijnste zou zijn via de Ziggo Sport Totaal app. Ik zie namelijk dat Tele2, caiway, delta en nog een aantal andere dit ook doen namelijk. (Zie link: https://go.ziggosporttotaal.nl/user/login)

Hiermee is het dan ook niet alleen via de app, maar ook via de website van Ziggo Sport dat je naar de uitzendingen kan kijken, en dus de mogelijke apparaten hiervoor ook uitbreid naar PC/Laptop.

Daarnaast ondersteund hun website en app de functie om gemiste programma's van ziggo sport tot 7 dagen terug te kijken. Iets waar een hele hoop users (vooral bijv formule 1 fans, tijdens de races van Australië, china, japan, etc. De early bird races) erg blij mee zouden zijn.

Het is in dit geval dus niet het verhaal van "In de app erbij krijgen" Maar meer, de volledige functionaliteit van ziggo sport totaal te kunnen benutten.
Reputatie 7
Badge +5

Je kunt natuurlijk ook het Music & Kids pakket aanschaffen á € 3,75 p/m. Daar vind je meerdere kanalen met kinderseries, waaronder Pebble en Nickelodeon Junior. Terugkijken is hier nog niet direct, maar...

In plaats van Youtube zou je ook kunnen werken met Youtube Kids. Een speciale kindervariant, waarbij niet kindercontent is uitgesloten. Ook hiermee houd je wat jouw kind kijk beter in de hand.

Reputatie 2
Geen idee of de vraag al eens is gesteld. Kunnen Fox2 en Fox 3 na Fox 1 worden gezet? Ik snap de mogelijke logica van de huidige indeling niet. Het is zoiets als NPO 2 dn NPO 3 op kanaal 181 en 182 worden gezet. Of zo.
Reputatie 7
Badge +6
Update!

En weer is er een wens ingewilligd. Vanaf nu is het zichtbaar in My T-Mobile Thuis om te zien welke rekening betaald is en welke niet. Voorheen kon je alleen zien welke rekeningen je ontvangen had. We kregen van klanten te horen dat het bij een gemiste betaling onduidelijk was om welke maand het ging.

Voortaan is dus gemakkelijk te zien wat de status van je rekening is. Zie hieronder:

Graag de mogelijkheid om zowel IPTV als LAN over dezelfde netwerkkabel te laten lopen. Nu moet je 2 netwerkkabels gebruiken. En bij sommige klanten is dit niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Snotaapje,

op het moment dat de wifi niet voldoende is plaatst de monteur een wifi accesspoint welke wel 5Ghz ondersteund.

Nieuwe modems met 5Ghz verwacht ik dit jaar in iedergeval niet meer.
Reputatie 2
Ik zou het fijn vinden als er in My T-Mobile thuis een pagina beschikbaar komt met daarin de status van de dienst(en) die je afneemt. En de door je aangemelde incidenten waarin je makkelijk updates kunt volgen. Beetje vergelijkbaar met het Office 365 Admin Dashboard.
Mogelijk hier ook een app voor maken.
Door deze ontwikkeling zal waarschijnlijk de telefonische bereikbaarheid ook direct beter worden.
Reputatie 2
Toevoegen van RTL gemist aan het menu voor uitzendingen gemist.
Zodat de keuze vergelijkbaar wordt met de KPN familie.

Je kunt natuurlijk ook het Music & Kids pakket aanschaffen á € 3,75 p/m. Daar vind je meerdere kanalen met kinderseries, waaronder Pebble en Nickelodeon Junior. Terugkijken is hier nog niet direct, maar...

In plaats van Youtube zou je ook kunnen werken met Youtube Kids. Een speciale kindervariant, waarbij niet kindercontent is uitgesloten. Ook hiermee houd je wat jouw kind kijk beter in de hand.

Ik heb dat kinderpakket al een keer genomen maar vond het teleurstellend. Veel reclame, veel Engels sprekende series en geen terugkijken. Ik wil vanwege de taalontwikkeling juist Nederlandstalige content. Ik ken YouTube kids, werkte minder goed dan gehoopt, helaas, wat is idd een goed initiatief, bedankt voor je suggesties!

Reputatie 2
Zou er bij de opnames naast de datum ook een tijdstip genoteerd kunnen worden. Hierdoor kun je voor opeenvolgende opnames (van hetzelfde programma) zien welke opname het is. In het overzicht van de opnames kan dit heel handig zijn. De tijdstippen van de opnames, misschien dat dit in een update meegenomen kan worden.
wat ik onwijs jammer vindt! (weet niet in welke topic dit mocht staan)

is dat je niet alles een week lang terug kan kijken gewoon onder tv gids ook gewoon rtl 4 etc (zonder echt op te hoeven nemen) ik heb een recorder maar toch vergeet ik dit soms nog wel is ..

Rtl, Vox, Pro7 helaas zitten deze zenders ook niet in het pakket! best jammer dat er weinig keuze zenders zijn.. nu heb ik natuurlijk die keus gemaakt toen ik bij T-Mobile kwam maar dit neem ik wel volgend jaar weer mee in me beslissing want mis het best ontzettend.
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor de feedback cinnepin86! Ik heb je bericht verplaatst naar onze community wishlist zodat we deze prima suggesties en feedback centraal kunnen houden. Bedankt voor je bericht!
Eén utp kabel voor tv en internet signaal. Dan kan de klant d.m.v. een switch zowel tv als randapparatuur met kabels aansluiten.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Ruben0S,

Bedankt voor je input! Ik zag je opmerking ook bij het Switch topic. Daar heb ik een tweetal tips meegegeven. Ik vind het een mooie wens, maar de splitsing tussen TV signaal en internetsignaal in onze modems is zo diepgeworteld dat dit niet snel zal veranderen. Om dit als wens te noteren, creëer ik dan ook alleen maar een verwachting die niet ingelost zal worden. Vandaar dat ik 'm niet meeneem in bovenstaand topic. Wel fijn dat je meedenkt, dat kan ik niet genoeg benadrukken. Twijfel niet als je nog meer wensen hebt!
Hey Sander;

Laat er nu net veel nieuws zijn over providers en modems. Wellicht dat de veranderende wetgeving een oplossing bied voor dit diepgewortelde probleem.

Zie ook: https://tweakers.net/nieuws/132879/kabinet-gebruikers-moeten-in-2018-alternatief-voor-providermodem-kunnen-kiezen.html
Reputatie 7
Badge +6
Hey Ruben0s,

Dit wordt inderdaad een actueel thema. Ik ga eens rondvragen of we hier wat meer duidelijkheid over kunnen geven. Bedankt voor de link!
Beste T-Mobile,

Misschien een idee om via jullie website de mogelijkheid aan te bieden om afstandbedieningen te kunnen bestellen.

Bij de T-Mobile winkel in Enschede kreeg mijn vrouw te horen dat ze naar de klantenservice moest bellen en hun hier niets in konden betekenen..... na herhaaldelijk erg lange tijd in de wacht te hebben gestaan met een huishouden met jonge kinderen die vakantie hebben en een jonge pup is dit geen doen!
Na inloggen heb ik de T-Mobile website onder verschillende trefwoorden nagezocht, hierbij kwam ik enkel op het forum veel mensen met hetzelfde probleem tegen die allen aangewezen waren op de hulp van een moderator en hieraan dan enkel nog maar de laatste nummers van hun rekeningnummer en postcode door moesten geven om een vervangend exemplaar te kunnen bemachtigen!

Dit moet toch veel handiger/makkelijker kunnen lijkt mij?
Reputatie 7
Badge +6
Goed bezig @jibbewillem! :)

@MichaelD, bedankt voor het meedenken! Dat is te overwegen, maar ik bedenk mij nog iets. Vaak kan je met een reset of een instelling (en dus zonder nieuwe afstandsbediening) direct weer een werkende TV Box krijgen. Daar is iedereen ook snel mee geholpen. Dus ik weet niet of het zelf kunnen bestellen voor alle partijen de oplossing is. Hoe dan ook, met jouw gegevens in een privébericht stuur ik je graag een nieuwe op! Je hebt wel deze stappen doorlopen toch?
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Royla,

Wat een verhaal! Ik begrijp het nog niet helemaal, kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Dit gaat om T-Mobile Thuis toch? Het is dus uiteindelijk niet gelukt? Wat zijn nu je wensen, wat kan ik voor je betekenen?
Ik denk dat Royla graag van Ziggo over wil stappen naar T-Mobile. Alleen het feit dat hij nog een tv bezit zonder HDMI weerhoudt hem ervan om over te stappen.

Royla, heeft deze tv wel een SCART aansluiting? De TV box kan namelijk ook via scart aangesloten worden. Dan zou je alsnog over kunnen op T-mobile. Een overstap zou je een hoop hoofdpijn schelen als ik het zo lees.
Ik zou graag willen zien dat T-mobile thuis ook aan het t-mobile extra platform gekoppeld wordt.
De vrouw wilt graag RTL Lounge kijken 😉

Reageer