Sticky Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis



Toon eerste reactie

296 reacties

Top, werkt nu, bedankt.
Reputatie 2
Het lijkt me een voordeel bijvoorbeeld van onze buurlanden ook de commerciële zenders te kunnen ontvangen. Zodat je nog meer keuze hebt uit programma's in de eigen taal.
Reputatie 2
Toevoegen van RTL gemist aan het menu voor uitzendingen gemist.
Zodat de keuze vergelijkbaar wordt met de KPN familie.
Reputatie 2
Zou er bij de opnames naast de datum ook een tijdstip genoteerd kunnen worden. Hierdoor kun je voor opeenvolgende opnames (van hetzelfde programma) zien welke opname het is. In het overzicht van de opnames kan dit heel handig zijn. De tijdstippen van de opnames, misschien dat dit in een update meegenomen kan worden.
wat ik onwijs jammer vindt! (weet niet in welke topic dit mocht staan)

is dat je niet alles een week lang terug kan kijken gewoon onder tv gids ook gewoon rtl 4 etc (zonder echt op te hoeven nemen) ik heb een recorder maar toch vergeet ik dit soms nog wel is ..

Rtl, Vox, Pro7 helaas zitten deze zenders ook niet in het pakket! best jammer dat er weinig keuze zenders zijn.. nu heb ik natuurlijk die keus gemaakt toen ik bij T-Mobile kwam maar dit neem ik wel volgend jaar weer mee in me beslissing want mis het best ontzettend.
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt voor de feedback cinnepin86! Ik heb je bericht verplaatst naar onze community wishlist zodat we deze prima suggesties en feedback centraal kunnen houden. Bedankt voor je bericht!
Eén utp kabel voor tv en internet signaal. Dan kan de klant d.m.v. een switch zowel tv als randapparatuur met kabels aansluiten.
Reputatie 6
Badge +5
Hey Ruben0S,

Bedankt voor je input! Ik zag je opmerking ook bij het Switch topic. Daar heb ik een tweetal tips meegegeven. Ik vind het een mooie wens, maar de splitsing tussen TV signaal en internetsignaal in onze modems is zo diepgeworteld dat dit niet snel zal veranderen. Om dit als wens te noteren, creëer ik dan ook alleen maar een verwachting die niet ingelost zal worden. Vandaar dat ik 'm niet meeneem in bovenstaand topic. Wel fijn dat je meedenkt, dat kan ik niet genoeg benadrukken. Twijfel niet als je nog meer wensen hebt!
Hey Sander;

Laat er nu net veel nieuws zijn over providers en modems. Wellicht dat de veranderende wetgeving een oplossing bied voor dit diepgewortelde probleem.

Zie ook: https://tweakers.net/nieuws/132879/kabinet-gebruikers-moeten-in-2018-alternatief-voor-providermodem-kunnen-kiezen.html
Reputatie 6
Badge +5
Hey Ruben0s,

Dit wordt inderdaad een actueel thema. Ik ga eens rondvragen of we hier wat meer duidelijkheid over kunnen geven. Bedankt voor de link!
Forumgebruiker Kevig en ikzelf zouden graag de optie willen zien om een USB stick of externe harde schijf aan te kunnen sluiten op de TV box om zo video's op de televisie te kunnen bekijken.

Ik zie hem al in de wishlist staan. Deze post is even om te laten horen dat er meer gebruikers zijn die deze functie graag zouden willen zien.
Beste T-Mobile,

Misschien een idee om via jullie website de mogelijkheid aan te bieden om afstandbedieningen te kunnen bestellen.

Bij de T-Mobile winkel in Enschede kreeg mijn vrouw te horen dat ze naar de klantenservice moest bellen en hun hier niets in konden betekenen..... na herhaaldelijk erg lange tijd in de wacht te hebben gestaan met een huishouden met jonge kinderen die vakantie hebben en een jonge pup is dit geen doen!
Na inloggen heb ik de T-Mobile website onder verschillende trefwoorden nagezocht, hierbij kwam ik enkel op het forum veel mensen met hetzelfde probleem tegen die allen aangewezen waren op de hulp van een moderator en hieraan dan enkel nog maar de laatste nummers van hun rekeningnummer en postcode door moesten geven om een vervangend exemplaar te kunnen bemachtigen!

Dit moet toch veel handiger/makkelijker kunnen lijkt mij?
Wij willen van Ziggo totaal weg omdat ze gewoon niet service technisch goed bezig zijn.
Bv Ik klaagde over dat de xl box niet juist werkte en goede verbinding maakt....
Sturen ze een andere,,,, Zelfde probleem,,,:@
Weer bellen nee... We sturen een monteur die het euvel verhelp en DIE GAAT PAS WEG ALS ALLES GOED WERKT....
Monteur weg ..... werkte toch niet goed nadat de box ge-herstart was... en wifi signaal is nu ook beter meneer....:?:@

Weer bellen en er komt andere monteur .....deze monteur vond een andere probleem in de bekabeling van de box..... en heeft ook verbetering aangebracht in de wifi...:@

Resultaat nog steeds geen goed signaal bij de box....

Weer bellen...... Meneer we sturen nu de Hoofdmonteur en die gaat pas echt weg als alles naar tevredenheid is....
Oke en natuurlijk die vond wat in de meterkast wat fout was en het wifi signaal verkeerd kwam deels doordat het modem verkeerd om stond ?????? en de box kreeg maar 60 procent van het signaal binnen en nu meneer met deze aanpassing komt er 96 procent binnen.... en u wifi versterkers stel ik anders in zodat u 2 netwerken krijg 1 op 2.4 en de andere op 5 gig.....:@

Moet nu echt goed zijn meneer....
Inderdaad de tv doet nu wel alles via de box.... en ja ja ,,, monteur weg,,,,,,,, Internet ook..... ben 3 uur bezig geweest met signaal terug te krijgen....:@

En dan durven ze nog een rekening sturen voor de derde monteur...... €85- voor het verbeteren van hun eigen hardware...... Ja NEE DUS......
Ja maar meneer de monteur die kwam heeft dit ook verteld hoor....
Nee maar ik weet het goed gemaakt ziggo...... Ik pak 1 verhuisdoos en doe al jullie producten er in en stuur alles met de post naar jullie toe....:@
Stelletje oplichters..:@..
Maar wel hebben ze toch nog wel een 1 plus punt tegenover T-Mobile..... ik heb 1 oude tv in huis staan zonder hdmi ......... die idd analoog signaal via een coax krijgt en jammerlijk zijn ze de enige die nog analoog signaal via coax in huis levert..... Snif.... anders was ik klant geworden voor zeker.......
Reputatie 6
Badge +5
Goed bezig @jibbewillem! :)

@MichaelD, bedankt voor het meedenken! Dat is te overwegen, maar ik bedenk mij nog iets. Vaak kan je met een reset of een instelling (en dus zonder nieuwe afstandsbediening) direct weer een werkende TV Box krijgen. Daar is iedereen ook snel mee geholpen. Dus ik weet niet of het zelf kunnen bestellen voor alle partijen de oplossing is. Hoe dan ook, met jouw gegevens in een privébericht stuur ik je graag een nieuwe op! Je hebt wel deze stappen doorlopen toch?
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @Royla,

Wat een verhaal! Ik begrijp het nog niet helemaal, kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen? Dan ga ik het voor je uitzoeken. Dit gaat om T-Mobile Thuis toch? Het is dus uiteindelijk niet gelukt? Wat zijn nu je wensen, wat kan ik voor je betekenen?
Ik denk dat Royla graag van Ziggo over wil stappen naar T-Mobile. Alleen het feit dat hij nog een tv bezit zonder HDMI weerhoudt hem ervan om over te stappen.

Royla, heeft deze tv wel een SCART aansluiting? De TV box kan namelijk ook via scart aangesloten worden. Dan zou je alsnog over kunnen op T-mobile. Een overstap zou je een hoop hoofdpijn schelen als ik het zo lees.
Ik zou graag willen zien dat T-mobile thuis ook aan het t-mobile extra platform gekoppeld wordt.
De vrouw wilt graag RTL Lounge kijken 😉
@Serge1985 RTL Lounge zit in het Entertainment themapakket. Themapakketen kun je op ieder moment aan- en uitzetten.
Reputatie 2
Dit vind ik een mooi voorbeeld van aangeven/communiceren wat er tijdens onderhoud word aangepast https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/update-voor-itv-ontvangers-januari-2018-7-1-38-1-444530
Reputatie 7
Badge +10
Hoi StefanT,

Zoiets als dit bedoel je https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-onderhoud-update-tv-280468

Niet al het onderhoud betreft een update voor de tv. een update aan de kant van T-Mobile is soms ook nodig.
Reputatie 2
Hoi Hidden.nld

In het artikel waar je naar refereert word er inderdaad al meer aangegeven.
Voor het onderhoud wat toen plaats vond. Ben het ook zeker met je eens dat er soms onderhoud bij T-Mobile nodig is waarbij er geen verbeteringen plaats vinden.
Zeker gezien de proven technology die er gebruikt word en de daarbij onstane achterstand met concurrenten.

Ik mis zelf op dit moment een duidelijke roadmap van deze dienst.
Als je nu enigszins zicht zou hebben op de ontwikkelingen, kun je daar met een toekomstige verlening rekening mee houden.

In dit forum staan natuurlijk al voldoende wensen of ideeën om de diensten te upgraden naar de actuele behoeften.
Uitzending gemist terug kijken voor 7 dagen (zonder extra kosten vanuit de tv gids) op alle zenders ipv het zeer beperkte aanbod van npo1,2,3 en de SBS6 groep zenders wat het nu is. Dit is echt een hele grote achteruitgang tov ziggo.
Mogelijkheid om eigen iptv client te gebruiken ipv die entone, bijv android stick met iptv client.
Wij hebben sinds 1 maand t-mobile thuis maar ik mis toch enkele nuttige opties

Bij begin gemist van de commerciële zenders mis ik het vooruit spoelen zodat we de irritante reclame door kunnen spoelen.

Wij hebben jaren via de satelliet gekeken en konden opnames instellen via een app op de telefoon en of tablet in programmeren, deze optie zouden wij graag ook via t-mobile hebben.

Verder zouden we ook graag de zenders in een favorite lijst zetten maar als we dat doen wordt alleen de volgorde anders maar de zender nummers blijven gelijk dus dat blijft erg onduidelijk en ongemakkelijk om snel naar de zender te gaan die wij onder bv 13 willen hebben want die heeft een heel ander nummer!

Verder zou het fijn zijn dat we met de box ook naar een bv onze NAS kunnen gaan om daar bv foto's of iets anders vanaf te kunnen spelen!

Ik hoor het graag van u

Vriendelijke groet

Reageer