Sticky Beantwoord

Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis


Dit is de wensenlijst voor T-Mobile Thuis. Heb jij ook een wens, laat het ons weten! :D

Internet
  • Eigen modem kunnen gebruiken.
  • Ook bij Glasvezel/Draytek abonnementen een 5 Ghz wifi netwerk.
  • USB optie op het modem activeren.
  • Gastnetwerk voor de (Draytek 2130)
  • Toegang tot QoS (Quality of Service) instellingen. (Draytek 2130 en 2132)
  • Virusscanner voor Thuisklanten
  • Snelheid glasvezel ophogen naar 1000/1000 Mbps.
  • IPv6
  • NAT loopback op de HG659, zodat je niet iedere keer op de interne modem pagina uitkomt ipv je eigen webserver
  • VPN Poorten (L2TP/IKEv2, 500, 4500) kunnen forwarden (poorten zijn nu intern gereserveerd)
  • Port forwarding op IP adres ipv Mac adres.
  • Verwijderen "delen" op http://192.168.1.1/html/advance.html#file_services

TV/RADIO
  • Terugkijken via de gids.
  • Zeven dagen terugkijken via de TV Box net zoals dit bij TV Anywhere kan.
  • Uitzending Gemist voor alle zenders.
  • Een favorietenlijst voor de radiozenders.
  • Ik zou graag willen dat als ik een niet bestaand kanaalnummer ingeef op de TV, de box automatisch naar het volgende, wel beschikbare kanaal springt.
  • Is het mogelijk dat de trackinfo van de Stingray muziekzenders zichtbaar wordt op het televisiescherm?
  • Netflix app (plus enkele andere populaire apps) via de TV Box.
  • Sluimerstand/Sleepstand of automatisch uitschakelen TV Box.
  • Sluimerstand/Sleepstand of automatisch uitschakelen TV Anywhere.
  • USB optie activeren op de TV Box.
  • Meer zenders TV Anywhere. Update
  • RTL8 op 8 en SBS9 op 9.
  • Zenderpakketten aanzetten via de TV Box zelf.
  • Knop op de afstandsbediening voor sub-pagina's teletekst. (Wellicht een remap van knoppen voor toevoegen bestaande afstandsbediening?)
  • In de TV gids in het verleden kunnen bladeren
  • Schakelen tussen radio en TV via knop op de afstandsbediening
  • Bij pauze, graag aangeven hoe lang deze al op pauze staat.
  • Opnames inplannen en terugkijken op de TV Box via TV Anywhere.
  • Opnames kunnen terugkijken op een andere TV Box.
  • Source knop op T-Mobile afstandsbediening voor schakelen tussen bronkanalen. Update
  • TV Anywhere beschikbaar maken voor alle versies van Android.
  • TV Anywhere beschikbaar maken voor Windows Phone.
  • Een TV serie opnemen op basis van de programmagids. Zo voorkom je opnames in het weekend bij een programma dat dagelijks op weekdagen wordt uitgezonden.
  • Ondertiteling instelling per kanaal in plaats van voor alle zenders tegelijk (inclusief ingezonden tips)
  • 4K beeld uitzenden op alle basiszenders
  • Programma's direct beschikbaar maken na uitzending op tvbox via Uitzending gemist. Kan soms tot een uur duren. Bij de App is dit wel direct beschikbaar.
  • Directe knop naar uitzending gemist.
  • De mogelijkheid bieden om een gehele series op te nemen, dus gekoppeld aan de TV Gids.
  • Basis tv-only knoppen op de T-Mobile afstandsbediening. Denk aan Source, Menu, Pijltjes en OK die niet voor de decoder reageren, maar alleen voor het tv gedeelte.
  • Vormgeving AB aanpassen. Onderzijde te rond, waardoor de AB wegrolt op de bank.
  • AB: knoppen reageren soms slecht (fysiek). Ook moet er goed gericht worden met de AB.
  • Optie in het menu om de brightness van het display zelf te kunnen aanpassen. En misschien ook een powersave optie. En na x-minuten, display uit. Zodra je weer gaat zappen, display aan.
  • TV Anywhere: ook zenders uit het pluspakket daar kunnen kijken
  • Franstalige zenders (ARTE, TV5)
  • Fine Living HD toevoegen
  • Bij de lokale omroepen: Salto 1 (kanaal 729) en Salto 2 (nu kanaal 778) bij elkaar. Op kanaal 730 wordt nu 1Twente doorgegeven, maar die is ook al te zien op kanaal 723. Mooi zou zijn Salto 1 - kanaal 729 en Salto 2 - kanaal 730. Wellicht ook alle edities van D-TV bij elkaar: BredaNu verhuizen van kanaal 716 naar 714 (is nu vrij). Zet op 716 DTV Uden (nu kanaal 789) neer, DTV Oss blijft dan op kanaal 717, op 718 DTV Den Bosch (nu op kanaal 845).
  • Verzoek om mogelijkheid toe te voegen om via de set top box Picture In Picture (PIP) te kunnen bekijken. Hoofdscherm met groot beeld met daarin in de hoek (te selecteren linksboven, rechtboven, linksonder, rechtsonder) een klein beeld met een 2e scherm zonder geluid (lees zender).
  • CNN in HD
  • Regionale zenders in HD
  • Ingebakken ondertitels bij Travel Channel en Animal planet op ODF
  • Voeg de nummers van de serie en aflevering toe, vooraan de omschrijving. Nu heb ik geen idee welke aflevering van welk seizoen ik van een programma ga opnemen.
  • Na het bekijken van een opname: breng me standaard terug in de lijst met alle opnames (en selecteer de laatst gekozen/gekeken opname) i.p.v die opnames die ik nog niet gezien heb. Wanneer ik een opname bekijk wil ik die na afloop verwijderen. Nu moet ik relatief veel moeite daarvoor doen.
  • HDCP2.2 ondersteuning voor de TV Boxen
  • Andere afstandsbediening, zie voorstel

Community
  • Reageren meteen onder de topicstarter in plaats van helemaal naar beneden moeten scrollen om een reactie te kunnen plaatsen
  • Eigen aangemaakte topics kunnen bewerken / verwijderen

Overig
  • Dashboard in My T-Mobile Thuis met status van je diensten. Hier kun je dan bijvoorbeeld zien of er een storing bij jou is of hoe de wifi presteert.
  • T-Mobile Samen voor Thuis: gratis bellen naar andere Thuis klanten.
  • Meer keuze in belbundels.

Verbeteringen
Ook benieuwd naar alle verbeteringen die we al gerealiseerd hebben? Kijk dan hier!


@mvanrooijenjr, bedankt voor het opstarten van dit topic!
icon

Beste antwoord door Sterre 18 juli 2018, 11:35

Ik geef jullie graag een update over de onderstaande wensen die de laatste tijd veel besproken worden:

- RTL toevoegen bij Uitzending Gemist
Via de vernieuwde TV Anywhere App is dit nu mogelijk! Deze optie op de TV Box blijft voorlopig nog even uit.

- Netflix op de TV Box
Voorlopig zal dit nog niet aangeboden worden.

- 7 dagen lang programma's kunnen terugkijken
Ook dit is mogelijk via de vernieuwde TV Anywhere App. Via de TV Box willen we dit zeker graag toevoegen. Zodra hier meer over te melden is, zal dit hier op het forum als eerst gemeld worden.

- TV Anywhere beschikbaar maken voor web
In september verwachten we TV Anywhere te introduceren op PC/Laptop! Uiteraard plaatsen we hier informatie over op de Community zodra dit beschikbaar is. Edit 11-10-2018: TV Anywhere WebTV is nu beschikbaar. In dit topic lees je er meer over.

Bekijk origineel

250 reacties

Reputatie 2
Goedemiddag T-Mobile,

Ik heb een fikse update voor jullie, aangaande de zenderlijst voor T-Mobile Thuis. Het betreft vooral naamswijzigingen, samenvoegingen, dubbele doorgiftes van met name lokale omroepen.
De lijst zit in bijgevoegd bestand.

Hopend dat jullie ermee verder kunnen c.q. gaan.

Deze is hieronder te downloaden.
T-Mobile Thuis - update een aanvullingen zenderlijst
Reputatie 2
Ik pleit voor een Netflix app.
IK heb nog geen werkende lijn maar jullie verkoop afdeling geeft al wel aan dat Netflix te kijken is via de Entone Box. Klopt dus blijkbaar niks van....terwijl dat nou juist de reden was om toch maar voor jullie te kiezen...
Forumgebruiker Kevig en ikzelf zouden graag de optie willen zien om een USB stick of externe harde schijf aan te kunnen sluiten op de TV box om zo video's op de televisie te kunnen bekijken.

Ik zie hem al in de wishlist staan. Deze post is even om te laten horen dat er meer gebruikers zijn die deze functie graag zouden willen zien.
Na 21 jaar heb ik Ziggo verlaten en heb ik de overstap gemaakt naar T-Mobile Thuis, allereerst kan ik melden dat ik tot op heden zeer tevreden ben.

Wel zou ik een aantal tips willen aanbevelen welke Ziggo had en niet vervelend waren:

- De App beschikbaar maken naast Android en IOS, ook voor Windows Pc ( Ziggo heeft hiervoor ook een app)
- Het via de APP kunnen kijken naar series, films etc welke tegen 0 tarief aangeboden worden.
- De mogelijkheid om vanuit de TV Gids in het verleden te kijken en zo voor 80% van de zenders die je afneemt Replay TV kunt toepassen.
- Via de BOX ook de mogelijkheid geven om via de TV Gids Replay TV op te starten.
- Opnemen op naam, in de Horizon Box van Ziggo gaf je de programma naam op om op te nemen, hierdoor nam hij automatisch dat programma op , ook al was dit programma slechts 3x per jaar op TV.
- Het aanbieden van een gratis videotheek, niet alleen films, maar ook series, musicals etc. Bij Ziggo was dit Movies en Series welke gratis aangeboden werd. (Het HBO deel was wel betaald en heette Movies en Series XL)


Tot zover even.
Goedenavond,

Ik heb de volgende suggesties (met de complimenten van Ziggo, want ik had dit voor mijn overstap naar T-Mobile Thuis wel):

  1. Voeg de nummers van de serie en aflevering toe, vooraan de omschrijving. Nu heb ik geen idee welke aflevering van welk seizoen ik van een programma ga opnemen. Echt heel irritant.
  2. Na het bekijken van een opname: breng me standaard terug in de lijst met alle opnames (en selecteer de laatst gekozne/gekeken opname) ipv die opnames die ik nog niet gezien heb. Wanneer ik een opname bekijk wil ik die na afloop verwijderen. Nu moet ik relatief veel moeite daarvoor doen.
Er zal nog wel meer komen, maar ik wilde deze 2 eerst maar even kwijt.


D.
Reputatie 2
Hoi,

Net als velen loop ik ook tegen problemen aan. Ik heb dit draadje eens doorgelezen, en denk dat het het beste is om hier eens een reactie te plaatsen.

Allereerst gebruik ik de telefoonlijn alleen om korting te krijgen. Ik heb niet eens een toestel om aan te sluiten, dus klachten of verbeterpunten heb ik hier niet over.

Over het internet heb ik eigenlijk geen klachten. Inderdaad is de het bereik van het WiFi-signaal niet geweldig. Dit komt door de gebruikte apparatuur van Draytek. Daar is dit een bekend probleem. Verder kom ik op het forum veel opmerkingen tegen over de beperkte mogelijkheden als het gaat om VPN/VLAN/Pingen/QoS/NAT et cetera. Uit ervaring weet ik dat de andere providers (KPN en Ziggo) deze mogelijkheden überhaupt niet bieden. De Draytek modems kunnen dit wel, en ALS JE WEET WAT JE MOET DOEN kun je alles exact inregelen zoals je zelf wilt. Mensen die niet thuis zijn in de materie moeten het ook zeker niet gaan proberen. De opmerkingen in de wishlist dat de bovengenoemde mogelijkheden beschikbaar moeten zijn vind ik niet terecht.

Maar nu gaan we het over TV gaan hebben, en dan word het een heel ander verhaal. T-mobile heeft dit hoofdstuk totaal niet onder controle getuige de enorme hoeveelheid klachten die op dit forum en andere internetpagina's de ronde doen. Dit word versterkt door het grote aantal topics over hetzelfde onderwerp, nl. Afstandbediening kapot, SetTop-Box kapot, traag zappen, geen Netflix.

Ik ben me enigszins gaan verdiepen in de materie, uiteraard mede omdat mijn eigen ervaring met TV ook niet de meest positieve is. Ook ik ben opgescheept met de entone kastjes.

Het trage zappen word ook door mij onderschreven. Ik heb gelezen dat er in de afgelopen 2 jaar 4 updates zijn geweest waar dit probleem verholpen zou zijn, maar in de praktijk is het bij elke update slechter geworden! Het enige wat de klantenservice doet is adviseren het ding te resetten, of ze doen het van afstand. Er word niet verder op ingegaan. Nu komt er volgende week een monteur het probleem oplossen. Het zal mij benieuwen maar heb er weinig vertrouwen in.

Een afstandbediening kan, net als elk ander apparaat, kapot gaan. Bij T-mobile gaat de AB van de STB wel heel vaak kapot. Wat daarbij extra opvalt is dat dit niet de AB blijkt te zijn die standaard bij een apparaat geleverd word! Ik zie niet in wat de toegevoegde waarde is van een 'eigen' AB. Zelf gebruik ik al jaren een Logitech Harmony afstandbediening, en ik wil niet anders meer. Vooral ook omdat je tegenwoordig het geluid via je stereo krijgt zou je AB 3 apparaten moeten ondersteunen. Hij kan er maar 2, en dan zou je alsnog daarvoor een extra AB nodig hebben.
Wat me echter bij het inleren van die Harmony-AB opviel is dat het apparaat in zijn eigen software een functie bied om direct met 1 knop te schakelen tussen TV en radio. Op de door T-mobile geleverde AB ontbreekt die knop vervangen voor wat software in het menu. Ook dat is een veelgehoorde opmerking in dit topic: Het direct schakelen tussen TV en radio. De apparatuur kan het wel, maar het is bewust uitgeschakeld.

Het ontbreken van Netflix is inderdaad een gemis. Ik lees overal dat het niet mogelijk zou zijn om Netflix door te zetten. Het gaat niet om een aparte Add-On in het menu maar simpel Netflix als TV-zender meegeven. Als het om een Add-On zou gaan kan ik met het technische probleem voorstellen, omdat de STB's in een apart VLAN draaien. KPN en Ziggo doen ook niet anders dan Netflix als TV-zender doorgeven, en dat werkt goed.

Verder lees ik veel klachten/opmerkingen over beeld- en geluidskwaliteit. Ik ga hier zelf ook eens naar kijken. het is me inderdaad wel opgevallen dat de STB bijna alles in PCM2.0 doorgeeft, waardoor het aan de capaciteit van je audioapparatuur is om er iets van te maken.

Nog een veel gelezen opmerking is dat de mogelijkheid om in de cloud op te nemen moet bestaan. T-mobile zegt dat ook dit technisch niet mogelijk is, en ergens in een reactie daarop word Glashart Media genoemd als de boosdoener daarvan. Ik weet uit ervaring dat Glashart Media destijds wel degelijk de mogelijkheid bood om met een Amino140 TV op te nemen in de cloud en op andere ontvangers terug te kijken. En daar waren ook de poorten 3 en 4 op het modem gereserveerd voor TV. Technisch mag dit geen probleem zijn om door te voeren!

T-mobile heeft echt een enorme kluif, en waarschijnlijk nog veel grotere investering, aan het oplossen van de problemen met de dienst TV. De enige oplossing is namelijk om alle klanten te voorzien van dezelfde STB's. De problemen worden namelijk vooral veroorzaakt door firmware. Iedereen zal begrijpen dat software op het ene apparaat anders werkt dan op het andere. Als ik nu een nieuwe PC aanschaf draait die op windows 10. Als ik besluit dat mijn 10 jaar oude PC dezelfde firmware moet hebben ga ik daar ook windows 10 op zetten. Dat die oude PC slecht draait op windows 10 hoef ik niemand uit te leggen, maar bij de oude STB's snapt men dat niet. Nieuwe firmware word geschreven voor nieuwe apparatuur. compatibiliteitsproblemen met oudere apparatuur worden vaak niet onderzocht of zelfs onder het tapijt geveegd.

De enige oplossing is om iedereen van dezelfde apparatuur te voorzien. Op termijn zal het zelfs goedkoper zijn omdat er minder problemen zullen zijn, en dus minder mensen nodig zijn om die op te lossen. Daarnaast is het ontwikkelen van updates goedkoper omdat het minder apparaten hoeft te werken. Extra voordeel van iedereen dezelfde STB is dat er ook geen provider-eigen AB meer hoeft te zijn. Die van het apparaat volstaat. Er zullen dus ook minder AB's vervangen hoeven te worden, wat ook weer een kostenbesparing op levert.

Het zou T-mobile sieren om de hand hier in eigen boezem te steken. LAAT JE BESTAANDE KLANTEN NIET TOBBEN MET OUDE ROMMEL, MAAR DOE HEN EN JEZELF EEN PLEZIER!

Jullie hebben nog even tijd om een en ander op punt te krijgen, maar ook ik ben al aan het rond kijken!
Reputatie 2
@Sterre,

Bijna alles wat ik in mijn post genoemd heb staat al vanaf dag 1 in dit topic. De enige reactie die van jullie (Mods) komt is dat we moeten afwachten tot er nieuws en/of updates komen. Met beide ben ben je helaas niet geholpen. Als er nieuws komt is het alleen dat iets technisch niet mogelijk zou zijn, als er updates komen word het in de meeste gevallen alleen maar erger.

Nu word mij niet helemaal duidelijk wat jullie positie is. Zijn jullie in dienst van T-mobile, en zo ja, welke lijnen hebben jullie met technische en commerciële mensen? Ik krijg namelijk het idee dat de moderators op dit forum ergens tussenin zweven. Met andere woorden te ver van organisatie om adequaat op de hoogte te worden gehouden.

De opmerking van @jibbewillem dat zelfs de nieuwe STB's niet vooruit te branden zijn spreekt al boekdelen. er zijn dus betere, maar (uit kostenoverweging) is daar niet voor gekozen. Met andere woorden word er dus bewust gekozen om apparatuur van inferieure kwaliteit te leveren, wat ik een kwalijke zaak vind. Net zoals de opmerking van een der moderatoren dat de 'oude' Entone 510b STB's weliswaar niet meer de nieuwste zijn, maar nog prima voldoen??? Ik heb nog nooit iets positiefs over die STB's gehoord/gelezen.

De steeds maar weer herhalende opmerking dat het technisch niet mogelijk is om Netflix door te geven wil ik ook graag onderuit halen: T-mobile Thuis geeft (tegen betaling) Film1 door op kanaal 350 t/m 353 van de STB. Dit is ook een abonnementskanaal met on demand content. Het is dus technisch wel degelijk mogelijk! Het verschil is dat ik Film1 via T-mobile betaal en Netflix niet, en dat geeft mij het sterke vermoeden dat dit een commerciële afweging is, want nu levert het niks op voor T-mobile.

T-mobile moet heel snel gaan zorgen dat de dienst TV op orde komt. Het gaat dan vooral om de technische problemen:
  • Trage STB
  • Defecte AB
  • Andere technische problemen.
Direct daarop volgend moet er werk worden gemaakt van klantenwensen. Alles wat in dit topic genoemd wordt is natuurlijk teveel gevraagd, maar maak een shortlist van de meest genoemde punten en maak daar serieus werk van.

Tipje voor de Mods: Stop direct met het geven van ontwijkende antwoorden! Ik zie wel steeds de reactie: "Ik geef het door, en we komen erop terug.", maar vervolgens komt er niemand op terug. Als iets te lang duurt kunnen jullie ook eens een statusupdate vragen. Je kunt beter de klant moeten bellen om te zeggen dat iets fout is gegaan, dan dat de klant erom moet bellen.
Reputatie 6
Badge +17
- 4 in 1 pakketten
- Kortingen voor huidige T-Mobile mobiel klanten zou leuk zijn
- Nieuw glasvezelmodem met 5 GHz wifi ondersteuning
- Eigen routing apparatuur in meer glasvezel PoP's
- Pauzeren op de TV decoder zonder dat je een "pauzeer/neem op"-bundel hebt. Dit is bij KPN en dochters ook mogelijk. Het wordt tijdelijk (voor 1 uur max) opgeslagen op de interne flashgeheugen van de decoder. Opnemen doe ik zelden, maar ik pauzeer regelmatig.
- Meer keuze in vaste belbundels. 2500 minuten vind ik te veel.
Reputatie 6
Badge +17
Ja! Helemaal vergeten, serviceweb.
T-Mobile Samen, zodat je óók met T-Mobile Vast gratis kunt bellen naar T-Mobile Samen klanten.
Reputatie 5
Badge +3
Ideetje (vond ik geen ander topic waard).

Ik zie heel veel goede suggesties langs komen voor verbeteringen aan het product Thuis. Klanten met ideeën om T-Mobile Thuis volwassener, beter en gemakkelijker te maken. Goed om vervolgens te lezen dat de ontwikkelaars meelezen en hier punten uit meenemen (en wellicht op backlogs plaatsen oid).

Bij een aantal organisaties ben ik ideeënboards tegengekomen, waarbij klanten ideeën kunnen liken of raten, waardoor prioriteiten zichtbaar worden in wat men echt belangrijk vindt. Je kunt daarbij slechts een X aantal punten geven. Het verhoogt de betrokkenheid en geeft inzicht in wat er met ideeën gebeurd. Lijkt mij ook een goede voor T-Mobile Thuis alwaar het credo is dat de klant altijd zelf de hand heeft in het abonnement(skeuzes).
Heb maar 1 toevoeging.

5.1 dolby streams. Echt bizar dat jullie alleen maar stereo geluid doorgeven.....
Reputatie 1
Gezien ik binnenkort ook een aansluiting krijg van T-Mobile thuis, wil ik een itempje toevoegen op de wishlist (Mits er meer mensen zijn die het met me eens zijn ^^)

Jullie hebben Fox Sports Go als optie toegevoegd als je het Fox Sports pakket hebt.

Ditzelfde zou ik graag ook willen zien voor Ziggo Sport Go. Dan zou ik nl ook erg geinteresseerd raken om via jullie het Ziggo sport pakket te pakken.
Reputatie 4
Badge +2
@ dikkedikkie, Het is een bekend gegeven dat bij alle providers, engergieleveranciers welke publiekelijke onderneming dan ook de klantenservice (frontoffice) voor ongeveer 99% bemand wordt door scholieren cq studenten welke in de avond uren en vakanties een paar centjes willen bijverdienen.

Zij hebben een scherm voor zich waarop afgebakende antwoorden staan, zij mogen alleen volgens dit protocol werken, heel soms heb je als klant het geluk dat er een of hooguit twee mensen tussen lopen welke wat meer van de materie weten, de backoffice zul je als consument hooguit bij uitzondering te spreken krijgen.
Reputatie 1
Hey sander.

Het fijnste zou zijn via de Ziggo Sport Totaal app. Ik zie namelijk dat Tele2, caiway, delta en nog een aantal andere dit ook doen namelijk. (Zie link: https://go.ziggosporttotaal.nl/user/login)

Hiermee is het dan ook niet alleen via de app, maar ook via de website van Ziggo Sport dat je naar de uitzendingen kan kijken, en dus de mogelijke apparaten hiervoor ook uitbreid naar PC/Laptop.

Daarnaast ondersteund hun website en app de functie om gemiste programma's van ziggo sport tot 7 dagen terug te kijken. Iets waar een hele hoop users (vooral bijv formule 1 fans, tijdens de races van Australië, china, japan, etc. De early bird races) erg blij mee zouden zijn.

Het is in dit geval dus niet het verhaal van "In de app erbij krijgen" Maar meer, de volledige functionaliteit van ziggo sport totaal te kunnen benutten.
Reputatie 6
Badge +5
Update!

En weer is er een wens ingewilligd. Vanaf nu is het zichtbaar in My T-Mobile Thuis om te zien welke rekening betaald is en welke niet. Voorheen kon je alleen zien welke rekeningen je ontvangen had. We kregen van klanten te horen dat het bij een gemiste betaling onduidelijk was om welke maand het ging.

Voortaan is dus gemakkelijk te zien wat de status van je rekening is. Zie hieronder:

Graag de mogelijkheid om zowel IPTV als LAN over dezelfde netwerkkabel te laten lopen. Nu moet je 2 netwerkkabels gebruiken. En bij sommige klanten is dit niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +8
Hallo Snotaapje,

op het moment dat de wifi niet voldoende is plaatst de monteur een wifi accesspoint welke wel 5Ghz ondersteund.

Nieuwe modems met 5Ghz verwacht ik dit jaar in iedergeval niet meer.
Reputatie 2
Ik zou het fijn vinden als er in My T-Mobile thuis een pagina beschikbaar komt met daarin de status van de dienst(en) die je afneemt. En de door je aangemelde incidenten waarin je makkelijk updates kunt volgen. Beetje vergelijkbaar met het Office 365 Admin Dashboard.
Mogelijk hier ook een app voor maken.
Door deze ontwikkeling zal waarschijnlijk de telefonische bereikbaarheid ook direct beter worden.
Wij willen van Ziggo totaal weg omdat ze gewoon niet service technisch goed bezig zijn.
Bv Ik klaagde over dat de xl box niet juist werkte en goede verbinding maakt....
Sturen ze een andere,,,, Zelfde probleem,,,:@
Weer bellen nee... We sturen een monteur die het euvel verhelp en DIE GAAT PAS WEG ALS ALLES GOED WERKT....
Monteur weg ..... werkte toch niet goed nadat de box ge-herstart was... en wifi signaal is nu ook beter meneer....:?:@

Weer bellen en er komt andere monteur .....deze monteur vond een andere probleem in de bekabeling van de box..... en heeft ook verbetering aangebracht in de wifi...:@

Resultaat nog steeds geen goed signaal bij de box....

Weer bellen...... Meneer we sturen nu de Hoofdmonteur en die gaat pas echt weg als alles naar tevredenheid is....
Oke en natuurlijk die vond wat in de meterkast wat fout was en het wifi signaal verkeerd kwam deels doordat het modem verkeerd om stond ?????? en de box kreeg maar 60 procent van het signaal binnen en nu meneer met deze aanpassing komt er 96 procent binnen.... en u wifi versterkers stel ik anders in zodat u 2 netwerken krijg 1 op 2.4 en de andere op 5 gig.....:@

Moet nu echt goed zijn meneer....
Inderdaad de tv doet nu wel alles via de box.... en ja ja ,,, monteur weg,,,,,,,, Internet ook..... ben 3 uur bezig geweest met signaal terug te krijgen....:@

En dan durven ze nog een rekening sturen voor de derde monteur...... €85- voor het verbeteren van hun eigen hardware...... Ja NEE DUS......
Ja maar meneer de monteur die kwam heeft dit ook verteld hoor....
Nee maar ik weet het goed gemaakt ziggo...... Ik pak 1 verhuisdoos en doe al jullie producten er in en stuur alles met de post naar jullie toe....:@
Stelletje oplichters..:@..
Maar wel hebben ze toch nog wel een 1 plus punt tegenover T-Mobile..... ik heb 1 oude tv in huis staan zonder hdmi ......... die idd analoog signaal via een coax krijgt en jammerlijk zijn ze de enige die nog analoog signaal via coax in huis levert..... Snif.... anders was ik klant geworden voor zeker.......
@Serge1985 RTL Lounge zit in het Entertainment themapakket. Themapakketen kun je op ieder moment aan- en uitzetten.
De themakanalen van ZDF toevoegen. Die van de ARD zitten er al bij. Daarnaastde Britse commerciële zenders ITV en Channel 4.
Reputatie 2
Badge +2
Vandaag aangesloten en het ziet er voorlopig goed uit. Het valt mij op, na 2 jaar afwezigheid, dat er eigenlijk niet zo veel veranderd is ten opzichte van Vodafone Thuis. Oke, rood is magenta geworden ;-)

Mijn toevoegingen voor de wishlist:
- na het maken van een favorietenlijst, die nummering ook in de gids aangeven (dus als ik bijvoorbeeld SBS 9 op negen zet, dan staat die ook op positie negen, maar in de gids staat nog steeds 12)
- de regionale zenders plaatsen op een nummerreeks voor de lokale zenders. Ik vind het onlogisch dat die achter de honderden lokale zenders staan.

Voor de rest deel ik wat wensen die al op de lijst staan, zoals netflix ;-)

En in antwoord op de vorige post: ITV en Channel 4 zijn officieel niet te krijgen in Nederland in verband met auteursrechten. Geen enkele Nederlandse TV-aanbieder biedt deze kanalen aan. De enige mogelijkheid om deze toch te zien is via een abonnement op filmon.com of via de schotel (die optie is gratis).
Reputatie 2
Badge +2
Ik zag in de eerste post dit staan:

"Knop op de afstandsbediening voor sub-pagina's teletekst. (Wellicht een remap van knoppen voor toevoegen bestaande afstandsbediening?)"

Misschien is die vraag al beantwoord (zo ja, sorry 🙂 ), maar die knoppen zijn er al (sinds de Vodafone tijd). De knoppen pijltje links en rechts (naast de OK knop) laten je bladeren door de subpagina's.
Toevoeging: TV Anywhere beschikbaar maken voor windows (of nog beter, een webbased applicatie)
Ik zou in het TV-menu (net als in TV-Anywhere) de mogelijkheid willen hebben om in de gids terug te bladeren en dan programma’s terug te kijken.
Mijn wens is reeds gemeld maar wellicht helpt ‘t als er veel vraag is naar deze functionaliteit.

Reageer