Vraag

WI-FI EN INTERNET PROBLEMEN

• 20 april 2020
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Korte samenvatting van onze problemen :   -In November over gestapt van Vodafone naar 't Mobile met mijn vriend, zoon en ikzelf.    - Storingen begonnen al bij tv en laptop. Geen internet   - Herhaaldelijk gebeld met klantenservice   - Monteur komt, maar door een fout van de koeriers dienst, kan de monteur niks doen.  Hij constateert zeer slechte verbinding in mijn huis en belt zijn collega's op kantoor, waar hij ongegeneerd verteld dat hij bij vele anderen hetzelfde klacht heeft ervaren zodra ze overstappen naar 't Mobile en dat dit heel erg is.  De monteur verzoekt om een andere afspraak.   - Andere monteur komt niet, maar belt op. Nadat hij getracht heeft mij te overtuigen dat het wellicht aan KPN ligt, te oude aansluiting, kabels en ik hem heb overtuigd dat vele jaren bij Vodafone ons dit nooit is overkomen, wordt er een nieuwe afspraak gemaakt dat ik wordt gebeld voor het maken van een afspraak met de monteur. Deze monteur heeft overigens ook geconstateerd dat nog steeds onze internet verbinding heel slecht is.   - 3 weken gaan voorbij, ik blijf maar bellen en get verhaal vertellen en keer op keer alle instructies via de telefoon uitvoeren   - 5x naar de T Mobile winkels gegaan voor een persoonlijk gesprek. Ik word doorverwezen naar klantenservice.    - ondertussen krijg ik van een hulpvaardige medewerker een hotspot code om alvast internet te hebben voor mijn werk. Deze werkt echter 1 dag heel goed, daarna gaat het om de 2 minuten uit en krijg ik gegevens verbruik meldingen. Binnen 5 daden zou een monteur langskomen om de klachten te verhelpen. Dit gebeurde niet.    - Omdat ik voor mijn werk een Tablet telefoon heb en een gewone, had ik tegen betaling een dubbele simkaart met behoud van mijn telefoon nummer gekocht. Deze heb ik door de medewerkers van 't Mobile winkel laten installeren zodat het goed zou zijn. Klantenservice gebeld om te vragen of het hieraan lag, wisten ze niet.    - Weer klantenservice en de winkels van 't Mobile bezocht om hulp, geen resultaat. Ik moet wachten op de monteur.    -Van de monteur geen taal noch teken...      - mijn laatste gesprek met de klantenservice heb ik mevrouw Saoud gesproken. Haar verhaal was dat de masten waren afgebrand en dat hierdoor internet slecht was. Dat vele hetzelfde probleem ondervinden en dat ik maar moest wachten tot de drukte watvoirbij was. Zij was, na bijna anderhalf uur aan de telefoon mijn klachten te hebben besproken met haar, pas bereid om nog een keer de monteur te bellen waarom ze nog niet zijn geweest. Daarna veranderde ze van gedachten en verbond mij door met de technisch dienst.   Ik kreeg toen u aan de telefoon. Ik was blijkbaar verkeerd verbonden en moest ik. Na anderhalf uur opnieuw hethele verhaal doen aan iemand die eigenlijk helemaal niet hierover ging.     Tot op heden dat ik deze mail opstel heb Ik geen internet    *Corona Virus, ik moet thuiswerken, gaat niet. Ik moet steeds naar buiten om internet te kopen om te werken   *Onderweg in de auto heb ik constant internet nodig voor mijn werk én privé. Vele gesprekken heb ik hierdoor misgelopen   * Mijn kind is geestelijk gehandicapt en zit thuis. Geen internet is een heel groot probleem voor hem   * De vele telefoontjes, onbekwaamheid van sommige medewerkers fouten, hebben mij geestesgesteldheid zwaar aa getast. Ik ben heel erg overspannen door alle extra handelingen ik moet verrichten...   Alle gesprekken met de klantenservice zijn video opgenomen met mijn beveiligings camera en dus aan u te overleggen.    Ik ben ten einde raad en wil eigenlijk direct mijn abonnement opzeggen en mijn gemaakte kosten, ergernissen en frustraties verhalen.    Kunt u mij aub helpen??    

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo SandhyaManniesing,

Wat een verhaal!

Wat mij niet helemaal duidelijk is of dit om alleen mobiele abo's gaat of om zowel mobiele als een thuis abo.

Vodafone thuis is eind 2016 (!) al overgenomen door T-mobile thuis. Aan gezien je afgelopen November bent overgestapt is mij niet duidelijk waar je eerst je vaste diensten had. 

Als je zowel met mobiel als vast problemen hebt kun je dat beter gescheiden zien / benoemen, dat is makkelijker praten en kunnen we wellicht meer gericht tips geven.

Mvg. Marcel

Reageer