Beantwoord

Wijzigen contract

  • 16 maart 2019
  • 4 reacties
  • 449 Bekeken

Hallo ik wil mijn t-mobile thuis abonnement aanpassen, maar ik mijn vaste lijn niet uitzetten alleen upgraden....
Waarom kan ik dat niet gewoon doen waar ik wel mijn abonnement kan upgraden? Het komt erg klant onvriendelijk en drempel verhogend over, niet echt van deze tijd.
icon

Beste antwoord door Cheyenne 19 maart 2019, 12:02

Hey @Marco7127345238, het aan of uit zetten van vast Bellen regelen wij inderdaad graag voor je. Tot mijn grote opluchting lees ik in dit topic dat het ondertussen al geregeld is. Helemaal mooi! Ik wens je een fijne dag toe!

Nog bedankt voor de hulp @Marcel1981 en @BeMu! 😊
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Wat vreemd dat je niet kan aanpassen bij mijn t-mobile thuis. Ik kan dat namelijk wel vinden.

Met vriendelijke groet,
Marcel

Hoi Marcel,

Dank voor je hulp, je kan het daar alleen upgraden. Je kan het bellen niet uitzetten of opzeggen. Iemand nog een tip hoe ik het kan opzeggen?

Gr
Marco

Reputatie 5
Badge +2
Het wijzigen gaat via het forum of klantenservice
Reputatie 3
Badge +2
Hey @Marco7127345238, het aan of uit zetten van vast Bellen regelen wij inderdaad graag voor je. Tot mijn grote opluchting lees ik in dit topic dat het ondertussen al geregeld is. Helemaal mooi! Ik wens je een fijne dag toe!

Nog bedankt voor de hulp @Marcel1981 en @BeMu! 😊

Reageer