Beantwoord

wijzigen incassodatum

• 15 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen. Ik las ergens dat die minstens 10 dagen moet afwijken van je huidige datum? Hij staat nu op de 23ste, en ik zou hem graag naar de eerst mogelijke daaropvolgende datum verplaatsen (dat zal dan de tweede of derde van de maand worden)

Dank alvast! 

Groetjes Susan 

icon

Beste antwoord door Jason 20 oktober 2020, 09:26

Goedemorgen @Svdwal, welkom op de Community en bij de Thuisafdeling! 😄

IK heb je meteen overgezet op een nieuwe incassodatum. Bij Thuis werken de incassodata net iets anders, we maken gebruik van een zogeheten “betaalcyclus” en daar hebben we er drie van:

1. Het bedrag wordt rond de 20e van de maand geïncasseerd
  2. Het bedrag wordt rond de 25e van de maand geïncasseerd
  3. Het bedrag wordt rond de 30e van de maand geïncasseerd

Omdat jij op cyclus twee stond, heb ik je overgezet op cyclus drie zodat het bedrag voortaan rond het einde van de maand afgeschreven wordt. Deze nieuwe incassodatum zal vanaf volgende maand ingaan (november). 

Mocht je straks een rekening wat meer gespecificeerd willen bekijken, check dan jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account (de link is klikbaar). Daar kun je (bijna) alles inzien en wijzigen.

Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, let me know. Ik help en denk graag zo goed mogelijk mee! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Susan,

Dat gaan we voor je regelen! De nieuwe datum moet 12 tot 30 dagen ná de huidige incassodatum liggen, dus dan zou dat voor jou 12 dagen worden. Wil je dit voor T-Mobile Mobiel of T-Mobile Thuis (of allebei) aangepast hebben? Ik zie namelijk dat jouw account niet gekoppeld is met gegevens en/of een My T-Mobile account, dus ik kan op dit moment nog niets wijzigen.

Als het om T-Mobile Thuis gaat hoef je alleen even een seintje te geven, dan speel ik het door naar mijn collega's van Thuis. Wanneer het om T-Mobile Mobiel gaat, stuur me dan via mijn profiel even een privébericht met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan en mag ik met je meekijken en de incassodatum aanpassen.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet, Susan!

Hai David,

Top, 12 dagen is prima inderdaad!  Nee het gaat alleen om t-mobile thuis hoor :) 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Susan,

Helemaal helder, dan ga ik het even doorspelen naar m'n collega's. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je oppakken, maar door een behoorlijke drukte kan het wat langer duren. Voor nu in ieder geval een goed weekend!

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Svdwal, welkom op de Community en bij de Thuisafdeling! 😄

IK heb je meteen overgezet op een nieuwe incassodatum. Bij Thuis werken de incassodata net iets anders, we maken gebruik van een zogeheten “betaalcyclus” en daar hebben we er drie van:

1. Het bedrag wordt rond de 20e van de maand geïncasseerd
  2. Het bedrag wordt rond de 25e van de maand geïncasseerd
  3. Het bedrag wordt rond de 30e van de maand geïncasseerd

Omdat jij op cyclus twee stond, heb ik je overgezet op cyclus drie zodat het bedrag voortaan rond het einde van de maand afgeschreven wordt. Deze nieuwe incassodatum zal vanaf volgende maand ingaan (november). 

Mocht je straks een rekening wat meer gespecificeerd willen bekijken, check dan jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account (de link is klikbaar). Daar kun je (bijna) alles inzien en wijzigen.

Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, let me know. Ik help en denk graag zo goed mogelijk mee! 

Reageer