Beantwoord

Wil geen gebruik maken van T-Mobile e-mail

• 17 mei 2018
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Hallo, Ik wil geen gebruik maken van t-mobile email en wil dat u eventuele mails blijft sturen maar het bij u bekende emailadres.
Graag een bevestiging hiervan.
icon

Beste antwoord door David 17 mei 2018, 14:34

Hoi Vdpolspa,

Geen zorgen, je mag hier natuurlijk zelf voor kiezen! 😉

De e-mails die vanuit ons worden verstuurd, gaan wel automatisch naar het T-Mobile-adres, maar dit kun je natuurlijk automatisch laten forwarden. Je kunt dit via My T-Mobile Thuis heel snel en eenvoudig instellen, zodat jij alle mail gewoon op jouw persoonlijke e-mailadres krijgt.

Laat je weten of het gelukt is? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat ook graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Vdpolspa,

Geen zorgen, je mag hier natuurlijk zelf voor kiezen! 😉

De e-mails die vanuit ons worden verstuurd, gaan wel automatisch naar het T-Mobile-adres, maar dit kun je natuurlijk automatisch laten forwarden. Je kunt dit via My T-Mobile Thuis heel snel en eenvoudig instellen, zodat jij alle mail gewoon op jouw persoonlijke e-mailadres krijgt.

Laat je weten of het gelukt is? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat ook graag!
U let niet goed op. Forwarding instellen is gebruik maken van. Verder is het u ontgaan dat ik u niet getutoyeerd heb.
Nogmaals: graag verdere communicatie naar het bekende email adres. En tutoyeert u uw vrienden, ik ken u niet.
Reputatie 7
Badge +7
Hi vdpolspa, we gebruiken in onze communicatie standaard 'je' omdat het grootste deel van onze klanten dit fijner vindt. Maar als u liever met 'u' aangesproken wordt dan is dat uiteraard geen probleem! Wat de e-mails betreft, u krijgt een gratis mailbox met een T-Mobile Thuis e-mailadres. Deze hoeft u uiteraard niet te gebruiken maar deze blijft wel actief. U hebt bij uw aanmelding ook een eigen e-mailadres opgegeven, deze kan u gewoon blijven gebruiken!

Reageer